2010-12-09, 00:13
Medlem
Robss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ztlohnierb
Vad är detta för något 4chan hittepå nu.. Wow jag DDOSar en dator så förstör jag för dom så mycket HIHIHIHIHI!
Faktiskt så ja, de tjänar ju pengar vilket vi förstör för dom, syftet med detta är inte heller i sig att sabotera, utan att uppmärksamma att de gjort fel.
Citera
Medlem
Nepotists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nepotist
Gråt inte för det, det hade mindre med operation payback att göra än en vardaglig pizzabeställning i skellefteå och lika mycket humor...

EDIT:

Citat:
Ursprungligen postat av Dhoze
Jag har inget emot att ni kraschar wikileaksmotståndare... Men!!

Samtidigt blir jag extremt upprörd över att ni samtidigt på det sättet stöder Julian Assange. Samtidigt blir jag helt bärserker upprörd över att ni på så sätt stöder hans advokat. (här kommer poängen) Hans advokat säger att Sveriges rättsystem är något u-land i linje med Rysslands där man hittar på falska anklagelser för att få honom fälld...

Argh!!

Och det har han helt rätt i. Sverige 2010 är mer Sovjet än Sovjet var 1980. Detsamma gäller många länder i väst (1984 har aldrig varit närmare, ingen stat har någonsin varit så totalitära som vårt moderna samhälla har blivit de senaste 5-10 åren. Yttrandefriheten ligger och ruttnar på soptippen tillsammans med vår integritet...

EDIT 2:

Misslyckades totalt med EDIT 1. Skäms lite.
Senast redigerad av Nepotist 2010-12-09 kl. 00:16.
Citera
Medlem
bertilthedogs avatar
visa är uppe nu
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timblix
Någon som tog skärmdump på kortnummer? Länka!

Nope, dom lade den på en pastehtml - som också ligger nere
Citera
2010-12-09, 00:14
Medlem
mb20guys avatar
Citat:

Samtidigt blir jag extremt upprörd över att ni samtidigt på det sättet stöder Julian Assange. Samtidigt blir jag helt bärserker upprörd över att ni på så sätt stöder hans advokat. (här kommer poängen) Hans advokat säger att Sveriges rättsystem är något u-land i linje med Rysslands där man hittar på falska anklagelser för att få honom fälld...

Argh!!

Ledsen att säga det kompis men det var dagens sämsta poäng...
Citera
Medlem
HC47s avatar
Citat:

Argh!!
1) Folk står bakom Assange för att anklagelserna mot honom är otroligt dåligt underbyggda och med stor sannolikhet falska.
2) Sveriges rättssystem är värdelöst och det har detta fallet visat. Det är på tiden att vårt idiotiska system får lite internationell uppmärksamhet.

F ö så tycker jag det är riktigt vidrigt, det som Paypal, Mastercard och Visa håller på med. Hoppas denna protest fortsätter och blir större. Skit ska skit ha.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antt
Hur i helvete tänker folk...? Att DDOS:a kreditkortsbolagen som har betett sig som rövhål emot wikileaks, fine! Bara bra enligt mig.

Men att gå vidare med att lägga upp sådana uppgifter, och dessutom passa på och raida andra sidor helt utan anledning? De ger makthavarna allt för många anledningar att knyta åt näven runt Internet ännu mer. Fy fan för 4chan och /b/ ibland...

Vad har de raidat för andra sidor nu då?

Trodde att det skulle vara Mastercard, Visa, sedan Paypal?

Citat:
Ursprungligen postat av Negnat
Nope, dom lade den på en pastehtml - som också ligger nere

Seriöst?
Senast redigerad av Timblix 2010-12-09 kl. 00:16.
Citera
Medlem
en kopp kaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ztlohnierb
Vad är detta för något 4chan hittepå nu.. Wow jag DDOSar en dator så förstör jag för dom så mycket HIHIHIHIHI!

4chan-hittepå är det visst, utan tvekan. Men det har stor genomslagskraft på de välbesökta sidorna. Jag skulle nog säga att det förstör ganska mycket, speciellt om det är långvariga uppehåll som sidorna måste stå ut med.
Citera
2010-12-09, 00:15
Medlem
mythpimps avatar
http://twitter.com/ANONOPERATION

Får se hur länge den får vara kvar..... Fejk
Citera
2010-12-09, 00:15
Medlem

Argh!!
Citera
2010-12-09, 00:16
Medlem
Visa.com är inte uppe. Däremot visa.se
Citera
2010-12-09, 00:17
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timblix
Vad har de raidat för andra sidor nu då?

Trodde att det skulle vara Mastercard, Visa, sedan Paypal?

Gjordes det så är jag inte förvånad. Alltid bara en tidsfråga innan de finniga tonåringarna lyckas sabba allt det vidrör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in