Citat:
Ursprungligen postat av Theez
Mastercard o visa nere, både online o i butiker.
Hörde 4chan-dj'en säga det också, men kan väl inte stämma? Betalningarna/hemsida måste väl vara två separata system?
Går det inte att betala med varken visa eller mastercard någonstans i världen just nu är ju detta enormt. Kan inte stämma.