2010-12-08, 19:08
Medlem
Eshmooties avatar
varför inte attackera antipiratbyrån också?
Citera
2010-12-08, 19:09
Medlem
MaRcizcos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eshmootie

Håller med.
Citera
2010-12-08, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Runkagoat
Vet någon vad fan som har hänt med LOIC? Jag måste ju fan flooda mastercards manuellt, kan inte använda mig av hivet.

HIVE är uppe igen.
Citera
2010-12-08, 19:10
Medlem
adolfitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iamyouare
Förstår de inte att de bara ger regeringar mer vatten på sin kvarn för att det behövs mer reglering på internet? Gräv er egen och alla andras grav bara, gör det...
Så vad är ditt förslag? Att vi börjar oss framåt och låter dom köra oss i röven i all evighet? Snart bryter kriget ut.
Citera
2010-12-08, 19:10
Medlem
Norpheuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eshmootie

Detta handlar inte om pirattöntars marxistiska kamp mot upphovsrätten.
Citera
2010-12-08, 19:12
Medlem
Facebacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iamyouare
Förstår de inte att de bara ger regeringar mer vatten på sin kvarn för att det behövs mer reglering på internet? Gräv er egen och alla andras grav bara, gör det...
Omöjligt att reglera internet, hade man vetat hur man skulle göra så hade det redan gjorts. tro mig.
Citera
Medlem
Okej...jag vet att de vill motivera sina "attacker" - de går ju inte på någon random sida.

Men, vänner

Största hotet vi står för är inte växthuseffekten - utan idioti.

Låt oss för en gångs skull tillsammans ta ner...FACEBOOK!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faceback
Omöjligt att reglera internet, hade man vetat hur man skulle göra så hade det redan gjorts. tro mig.

Det är enbart en pengafråga, tro mig.
Citera
2010-12-08, 19:13
Medlem
starfaces avatar
Vad är riskerna med att låta någon fjärrstyra min dator? Kan den som styr fjärrstyrningen komma in i min dator och sno dokument? Kan man ta bort programmet sen? Lite tveksam till att låta nån komma in bland mina filer men om det är säkert så ansluter jag direkt.
Citera
2010-12-08, 19:15
Medlem
vonmansteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torreez
Okej...jag vet att de vill motivera sina "attacker" - de går ju inte på någon random sida.

Men, vänner

Största hotet vi står för är inte växthuseffekten - utan idioti.

Låt oss för en gångs skull tillsammans ta ner...FACEBOOK!

Dig inkl då gillar du inte fäjsboken, logga ut då, detta handlar om yttranderätts friheten
Citera
2010-12-08, 19:15
Medlem
invisuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av starface
Vad är riskerna med att låta någon fjärrstyra min dator? Kan den som styr fjärrstyrningen komma in i min dator och sno dokument? Kan man ta bort programmet sen? Lite tveksam till att låta nån komma in bland mina filer men om det är säkert så ansluter jag direkt.
Det är ingen som fjärrstyr din dator, det enda den gör är att den lägger fram vilken ip det är du ska bråka med.
Citera
2010-12-08, 19:16
Medlem
Facebacks avatar
Man själv kanske skulle ringa till mastercard och klaga lite på att sidan ligger nere, det är ju ändå ett roligt tidsfördriv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in