Smaken är ju givetvis som baken, men själv tycker jag naturliga bröst är det vackraste som finns -- stora, små, hängiga eller fasta, det spelar ingen roll.
som nån sa smaken e som baken...jag föredrar äkta vara men att säga att alla silikonisar ser onaturliga och fula ut är galet..visst finns det snygga silikonisar/koksaltlösningar...thats it
Upppumpade tuttar är eländigt. Kvinnor med små bröst som opererar dem ser aldrig bra ut, i alla fall inte utan kläder. Möjligen kan det se bra ut när tjejer med stora men ganska slappa bröst lägger i litet. Ett exempel: Amerikanskan Celeste, mycket sexig tycker jag.
Jag har haft förmånen att få medverka till att lyckas övertala två strippor att inte förstora brösten. Det var inget fel på deras bröst, bra mycket bättre än genomsnittet. Jag hoppas att exv Linda Thorén kan stå emot trycket att förstora sina.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!