Dåliga frågor förtjänar dåliga svar.
FRÅGOR:
1. Vilken bakgrund har ni?
A. Etnisk svensk och arbetarklass.
B. Invandrare eller delvis invandrarbakgrund.
C. Akademikerföräldrar, medelklass eller överklass.
Får väl kalla mig för etnisk svensk även om det tar imot. Båda mina föräldrar är arbetarklass precis som jag.
2. Förstår ni att det är anti-demokratiskt att använda sig av våld och hot mot sina meningsmotståndare?
Nu är det så att min demokrati ser inte ut som din. En nazist vill inte ha demokrati men skyddas av den när dom tillexempel demonstrerar. Då kan jag lika gärna kasta en sten jävel på dom.
3. Förstår ni att detta gäller oavsett er meningsmotståndare är demokrat, antidemokrat, teokrat, plutokrat eller vad än det må handla om för uppfattningar vederbörande har?
Se ovan.
4. Förstår ni att när ni använder er av hot och våld mot era meningsmotståndare, så är ni inte bättre människor än dom ni kämpar emot, ni blir istället VÄRRE!
grisigt eller hur?
5. Ni tycks vara omedvetna om hur invandrarkriminaliteten ser ut i Sverige och det faktum att den ser likadan ut i andra europeiska länder som tagit emot mycket invandrare från samma geografiska regioner.
Hur kommer det sig egentligen? Är det grupptrycket, indoktrineringen eller ren förträngning som gör att ni inte kan se det uppenbara? Att invandrare är skyhögt överrepresenterade i den allvarligare formen av brottslighet?
Jag svarar på den frågan när du har talat om för mig hur du kommer i kontakt med kriminellainvandrare i din vardag. Lätt o sitta framför en dator och stirra sig blind på siffror.
6. Vänstern brukar ju alltid tala om att all kriminalitet ENDAST orsakas av "dålig ekonomi"... En bekväm lögn givetvis, vilket också framkommit alltmer. Mauricio Rojas är en av dom som tagit upp den frågan, vilket bestraffades hårt tyvärr. Men hur ser ni då på det faktum att det i många fall inte alls är "ekonomin" som är orsaken till våldsamma brott mot svenskar, utan kulturella orsaker! Är det något ni förtränger eller påverkar det på något sätt er inställning i sakfrågan?
Man kan vända på frågan. Tror du om alla sveriges invånare hade lika bra ekonomi att invandrare fortfarande skulle vara överrepresenterade? förklara för mig då varför om du har tid?