Citat:
Ursprungligen postat av 819Xras819
Ni kallar er för AFA; Antifascistisk Aktion
En terroristisk, anarkistisk organisation
Våran vackra svenska fana, den föraktar ni
Ni vill ha ett samhälle i kommunistisk regi
Maskerade med huvor och med skydd från nattens mörker
Går ni till attack, med gatstenar och brandbomber
Odisciplinerade horder av smutspunkare
Ni är modiga i klunga, där ingen kan se vem ni är
A - F - A
Röda små råttor som söker strid
Ohyran ska krossas en gång för alltid
Stenar ska mötas med ammunition
Detta röda pack förtjänar ingen pardon
Krossa AFA!
Fega ligister som tror dom agerar i anonymitet
Men ditt namn och adress, det är ingen hemlighet
För vi vet vad ni heter, vi vet var ni bor
Vi sparkar in er dörr snarare än vad ni tror
Käre
819Xras819,
Det är jättesött av dig att lägga upp en anti-AFA-låt i tråden. Ja, jättegulligt. Verkligen. Men du kanske borde ha lagt upp den på din blogg istället? Det bara känns lite oseriöst av dig att lägga upp en anti-AFA-låt i ett diskussionsforum.
Jag vet nu inte hur detta påverkat dig, det jag skrivit, men jag hoppas att du inte blivit alltför ledsen. I så fall borde jag i normala fall be om ursäkt, givetvis, men eftersom du misslyckats med att sköta dig i ett diskussionsforums AFA-tråd, genom att posta nazilyrik, så förtjänar du inga guldstjärnor. Alltså noll av fem möjliga. Jag som kritiker, i det här fallet, säger att du är usel och borde överväga framtida inlägg med liiite mer eftertanke.
Jag vet själv att det här är fett mycket OT nu, men jag kände mig bara ideligen tvungen att yttra mig om ditt korkade inlägg. Förlåt om jag gått hårt mot dig, men håll huvudet högt och ta dig an kritiken: lev, människa.
Och till alla de andra som i efterhand postat yttranden, som kan ses som 3-5 guldstjärnor av avund och beröm givna till vår käre
819Xras819, får av mig fem linjalrapp vardera på fingrarna. Samt en kort men bra mening att ta till sig: ge fan i att spela lika efterblivna som
819Xras819 som postat ett jävla skitinlägg; var seriösa någon gång!
Så, det var väl det. Jag säger tack och hej, och jag hoppas att ni alla har en underbar kväll framför er! Peace, y'aaall.