2009-04-02, 11:33
Medlem
Hejsan12345s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Och det är därför ni med öppna armar år efter år hyser den förståndshandikappade Olof Åström (given eugenikkandidat) i era led?
Jag förväntar mig att er folkfientliga verksamhet grundligt omintetgörs under de närmaste åren - om inte gör den patriotiska rörelsen ett strategiskt misstag. Man kan inte alltid lita på att de HBT-positiva anarkafeministerna i Borefurmongots lägenhet själva ska bränna ner bostaden...Ni är
politiska fossiler, er tid är ute, hobbyknarkande posörer.

OK.
2009-04-02, 12:09
Medlem
McDonnells avatar
Citat:
Man kan inte alltid lita på att de HBT-positiva anarkafeministerna i Borefurmongots lägenhet själva ska bränna ner bostaden...
Andra gången du kelar och gosar med Julius Mosca. Skriv eget material och skaffa nya vänner.
2009-04-02, 12:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hejsan12345
Okej, vi kommer ingen vart och du sitter och tror en massa saker som vanligt. Om RF har adrenaline-junkies i sin organisation kan SMR lika gärna ha det, då flera i SMR är dömda för våldsbrott och för att inte alltför få är dömda för våldsbrott.

Bara en fråga: om man nu endast är ute efter kickar som medlem i RF, varför är man då ö.h.t med? Delta på våldsamma demonstrationer kan man ju göra ändå. Varför hålla på med allt arbete kring demonstrationer om man lika gärna kan komma dit och kasta sten ändå? Det finns liksom ingen logik i det du säger. Och jag är övertygad om att det kommer folk som vill ha kickar till t. ex Salem, men dessa är inte organiserade, utan sållas snabbt ut eftersom de är medlemmar av personliga skäl och inte politiska. En sådan person lär inte stanna länge.

Alldeles riktigt man kan vara med utan att vara medlem visst. Men det känns många gånger som allt är en fasad med coola maskeringar osv och visst drar sig folk till det, sen finns det en sak till att ni tar oftast eller snarare aldrig tar en fight med jämt antal utan överlägsna i antal, och ni får med er folk frågan är bara vilka ... Att kasta sten genom en ruta och sen säga att det var för kampen när det i själva verket ligger ren och skär feghet bakom era attacker ni verkar helt enkelt livrädda.
2009-04-02, 17:09
Bannlyst
Citat:
AFA Uppsala är att döma av det osmakliga skrytet på deras sajt ett tillhåll för skabbiga råttor som behöver veta sin plats.

Tycker individerna i AFA018 gör ett utomordentligt jobb, men om du vill visa vart skåpet ska stå så kan du ju alltid fortsätta internetkriga. Det verkar ju fungera...
2009-04-02, 17:20
Medlem
gobbegroggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrassKnuckles
Tycker individerna i AFA018 gör ett utomordentligt jobb, men om du vill visa vart skåpet ska stå så kan du ju alltid fortsätta internetkriga. Det verkar ju fungera...

Citat:
Btw, PM:a mig om du vill ha personlig kontakt.

skrev han ju iofs..
2009-04-02, 17:38
Medlem
Ni kallar er för AFA; Antifascistisk Aktion
En terroristisk, anarkistisk organisation
Våran vackra svenska fana, den föraktar ni
Ni vill ha ett samhälle i kommunistisk regi

Maskerade med huvor och med skydd från nattens mörker
Går ni till attack, med gatstenar och brandbomber
Odisciplinerade horder av smutspunkare
Ni är modiga i klunga, där ingen kan se vem ni är

A - F - A
Röda små råttor som söker strid
Ohyran ska krossas en gång för alltid
Stenar ska mötas med ammunition
Detta röda pack förtjänar ingen pardon
Krossa AFA!

Fega ligister som tror dom agerar i anonymitet
Men ditt namn och adress, det är ingen hemlighet
För vi vet vad ni heter, vi vet var ni bor
Vi sparkar in er dörr snarare än vad ni tror
2009-04-02, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 819Xras819

A - F - A
Krossa AFA!

Du är en för härlig lirare du 819Xras819!
2009-04-02, 20:25
Bannlyst
Citat:

A - F - A
Krossa AFA!

En låt man måste älska, så jävla bitter... Var väl Storm som skrev den? Lite ödets ironi.
2009-04-02, 20:41
Medlem
Hejsan12345s avatar
819Xras819:

TUFFT!
2009-04-02, 22:57
Medlem
Chixs avatar
Citat:

A - F - A
Krossa AFA!

Käre 819Xras819,

Det är jättesött av dig att lägga upp en anti-AFA-låt i tråden. Ja, jättegulligt. Verkligen. Men du kanske borde ha lagt upp den på din blogg istället? Det bara känns lite oseriöst av dig att lägga upp en anti-AFA-låt i ett diskussionsforum.

Jag vet nu inte hur detta påverkat dig, det jag skrivit, men jag hoppas att du inte blivit alltför ledsen. I så fall borde jag i normala fall be om ursäkt, givetvis, men eftersom du misslyckats med att sköta dig i ett diskussionsforums AFA-tråd, genom att posta nazilyrik, så förtjänar du inga guldstjärnor. Alltså noll av fem möjliga. Jag som kritiker, i det här fallet, säger att du är usel och borde överväga framtida inlägg med liiite mer eftertanke.

Jag vet själv att det här är fett mycket OT nu, men jag kände mig bara ideligen tvungen att yttra mig om ditt korkade inlägg. Förlåt om jag gått hårt mot dig, men håll huvudet högt och ta dig an kritiken: lev, människa.

Och till alla de andra som i efterhand postat yttranden, som kan ses som 3-5 guldstjärnor av avund och beröm givna till vår käre 819Xras819, får av mig fem linjalrapp vardera på fingrarna. Samt en kort men bra mening att ta till sig: ge fan i att spela lika efterblivna som 819Xras819 som postat ett jävla skitinlägg; var seriösa någon gång!

Så, det var väl det. Jag säger tack och hej, och jag hoppas att ni alla har en underbar kväll framför er! Peace, y'aaall.
2009-04-02, 22:57
Medlem
M.Skillts avatar
Då var det dax för samma gamla fråga igen.

Vart tog NDs prenumerationsregister vägen? Man har LOVAT att presentera det efter en månad, det har nu gått mer än en månad men detta till trots har inget register visats, så vad händer?

/Micke
2009-04-03, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chix
Käre 819Xras819,

Det är jättesött av dig att lägga upp en anti-AFA-låt i tråden. Ja, jättegulligt. Verkligen. Men du kanske borde ha lagt upp den på din blogg istället? Det bara känns lite oseriöst av dig att lägga upp en anti-AFA-låt i ett diskussionsforum.

Jag vet nu inte hur detta påverkat dig, det jag skrivit, men jag hoppas att du inte blivit alltför ledsen. I så fall borde jag i normala fall be om ursäkt, givetvis, men eftersom du misslyckats med att sköta dig i ett diskussionsforums AFA-tråd, genom att posta nazilyrik, så förtjänar du inga guldstjärnor. Alltså noll av fem möjliga. Jag som kritiker, i det här fallet, säger att du är usel och borde överväga framtida inlägg med liiite mer eftertanke.

Jag vet själv att det här är fett mycket OT nu, men jag kände mig bara ideligen tvungen att yttra mig om ditt korkade inlägg. Förlåt om jag gått hårt mot dig, men håll huvudet högt och ta dig an kritiken: lev, människa.

Och till alla de andra som i efterhand postat yttranden, som kan ses som 3-5 guldstjärnor av avund och beröm givna till vår käre 819Xras819, får av mig fem linjalrapp vardera på fingrarna. Samt en kort men bra mening att ta till sig: ge fan i att spela lika efterblivna som 819Xras819 som postat ett jävla skitinlägg; var seriösa någon gång!

Så, det var väl det. Jag säger tack och hej, och jag hoppas att ni alla har en underbar kväll framför er! Peace, y'aaall.

Lättpåvärkade rödingar

Du var tvungen att skriva en hel krönika om mitt inlägg, va? Haha jag föruspådde att ni skulle ta illa upp. Yttradesfrihet FTW!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in