hade nog vart svårt att märka det, tack för att du ringade in det åt oss
du själv som hittade felet? det är ju nakna damer på bilden, och du lägger märke till bakgrundsfel..
jag tror syftet med bilden är att upptäcka dold homosexualitet
du själv som hittade felet? det är ju nakna damer på bilden, och du lägger märke till bakgrundsfel..
Det är ju det mest skumma jag sett. Varför gör någon något sånt här?
Det roliga är att det är exakt samma tant fast lite ommålad
Eller så har de fejkat "public nudity" aspekten av någon orsak. Tjejerna har fotograferats avskilt och sen har deras bilder och bakgrundsbilder från en allmän strand fogats samman.
Eller så har de fejkat "public nudity" aspekten av någon orsak. Tjejerna har fotograferats avskilt och sen har deras bilder och bakgrundsbilder från en allmän strand fogats samman.
Självklart är det så. Det finns ju en marknad med "public nudity" och det är inte det roligaste att ta sådana plåtningar på en riktig officiell strand.
På samma sätt fejkas massor av bilder för att passa in i olika kategorier av siter osv.
riktigt skum detalj ja. och frågan är varför de lagt till ett par tuttar på tanta
hehe
Ja! fattar verkligen inte. Vem kommer ens på idéen?
Vet faktiskt inte varför jag la märke till detta :S
Citat:
Ursprungligen postat av TTK
Kan också va. Blev brist på tanter så dom kopierade lite och målade om