2006-10-27, 20:11
Medlem
Bergman-Wasas avatar
Om nån lyckas övertyga mig om att nya Firefox är bättre än Opera så kanske jag kan prova. Tidigare versioner har iaf ej varit det.
Citera
2006-10-27, 20:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Leopold
Vad gör man med filen sen? Ska man lägga den i nån mapp kanske? Vilken?
Du drar den till tillägg-fönstret.
Citera
2006-10-27, 20:32
Medlem
Not_mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejsan_
Jag har inte sett att detta kommit upp tidigare i tråden, och om det nu har det så var det inte på svenska.

När jag öppnar nya fönster i FF2 så öppnas även en ny flik med texten "namnlös". Dessa flikarna går heller inte att stänga, så vad gör jag åt detta? Har kollat igenom inställningarna och hittar inget, blir bara galen?

Det låter som du hade samma problem som jag. ANledningen är att installationsprogrammet inte stänger alla Firefoxaktiviteter innan det installerar tvåan. Så avinstallera och installera igen så går det bättre. Dina bokmärken och tillägg kommer vara kvar när du avinstallerar, så var lugn.
Citera
2006-10-27, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elgstigen
eller arkiv/öppna fil
eller CTRL + O
och välj .xpi filen
Citera
2006-10-27, 20:34
Moderator
rancors avatar
Just nu kompilerar jag 2:an till OpenBSD/AMD64 Kommer bli spännande att se om den fungerar
Citera
2006-10-27, 20:47
Medlem
Leopolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elgstigen

Citat:
Ursprungligen postat av Jawop°
eller arkiv/öppna fil
eller CTRL + O
och välj .xpi filen

Tack, fiffigt!
Citera
2006-10-27, 22:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Not_me
Det låter som du hade samma problem som jag. ANledningen är att installationsprogrammet inte stänger alla Firefoxaktiviteter innan det installerar tvåan. Så avinstallera och installera igen så går det bättre. Dina bokmärken och tillägg kommer vara kvar när du avinstallerar, så var lugn.

Tack, det fungerade utmärkt.
Citera
2006-10-27, 22:51
Medlem
Fluffos avatar
Åh nej! SmoothWheel vill inte fungera med 2.0! Finns det något annat sätt att snabba på scrollningen med musens scrollhjul?
Citera
2006-10-27, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluffo
Åh nej! SmoothWheel vill inte fungera med 2.0! Finns det något annat sätt att snabba på scrollningen med musens scrollhjul?
kolla vad jag har skrivit tidigare i denna tråden,
provade att ändra version på smoothwheel nu och det
fungerar precis lika bra som på alla andra tillägg jag har provat..
Citera
2006-10-28, 00:31
Medlem
Fluffos avatar
Av någon anledning så funkade det när jag avinstallerade och sen installerade på nytt igen. Konstigt, men bra!
Citera
2006-10-28, 19:25
Medlem
FillilutteN2s avatar
Är det bara jag som tycker det är irriterande att varje enskild tabb har en kryssikon, jag vill ha kryssikonen på det gammla stället, i hörnet uppe till höger.
Sen får man ju inte plats med lika många bokmärken just i den själva strängen som går där över alla tabbar. Någon som vet hur jag löser dessa 2 problem?

/ Jacob
Citera
2006-10-28, 19:56
Medlem
Z4Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FillilutteN2
Är det bara jag som tycker det är irriterande att varje enskild tabb har en kryssikon, jag vill ha kryssikonen på det gammla stället, i hörnet uppe till höger.
Sen får man ju inte plats med lika många bokmärken just i den själva strängen som går där över alla tabbar. Någon som vet hur jag löser dessa 2 problem?

/ Jacob

Herregud läs hela tråden innan du postar!

Skriv in:
about:config - browser.tabs.closebuttons
0 - Visa kryss på den aktiva fliken
1 - Visa kryss på alla flikar
2 - Visa inga kryss
3 - Visa ett kryss längst till höger, som Firefox 1.X

http://img15.imgspot.com/?u=/u/06/29...1161884678.JPG
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto