2006-10-31, 12:16
Moderator
evilhoneys avatar
Menthol går ju fan inte att röka!
Prince är faktiskt ett av de märken som luktar riktigt mycket, men alla cigg luktar ju så klart. Vill du inte sluta helt eller börja med alpluft så är det bara att byta bort princen!
Citera
2006-10-31, 15:43
Medlem
Menschenfressers avatar
Marlboro kanske funkar... Smakar ju typ bara vatten lär väl inte lukta så mycket heller. Cigg som däremot stinker är Corner vidrigaste skiten som finns. Både smakar och luktar surt och äckligt.
Citera
2006-11-01, 16:38
Medlem
papa_ogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av armyknife
Jag använder en sån av och till, felet är att det (faktiskt) filtrerar bort en hel del varpå det inte riktigt är det samma. Likväl ser det riktigt tufft ut.

Fan du måste nästan lägga upp en bild.

Har själv testat och det är coolt när man har fluga och kostym, men annars ser man ju riktigt gay ut måste jag nog säga.

Sorry
Citera
2006-11-02, 13:19
Medlem
RRRickys avatar
Om man röker med ett munstycke kanske de hjälper, men de kan se aningen löjligt ut..
Citera
2006-11-02, 14:28
Medlem
Snövits avatar
OT raderat

/Mod
Citera
2006-11-02, 15:46
Medlem
papa_ogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menschenfresser
Marlboro kanske funkar... Smakar ju typ bara vatten lär väl inte lukta så mycket heller. Cigg som däremot stinker är Corner vidrigaste skiten som finns. Både smakar och luktar surt och äckligt.

Smakar Malboro vatten?

Mina smaklökar nog inte de bästa pga rökning, men vatten har nog aldrig en cigg smakat.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in