2006-10-24, 21:10
Medlem
Har nu rökt röda Prince ett tag men tycker inte om att lukta skit om händer och kläder. Finns det några andra cigg som smakar bra men som inte har lukt som sätter sig så mycket?
Citera
2006-10-25, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L0rd3n
Har nu rökt röda Prince ett tag men tycker inte om att lukta skit om händer och kläder. Finns det några andra cigg som smakar bra men som inte har lukt som sätter sig så mycket?

Vad tror du själv?
Citera
2006-10-25, 01:38
Medlem
micke_hs avatar
Citat:

Dom enda cigg som inte stinker är dom du inte röker. Så ge fan i att röka om du inte står ut med stanken. Jag önskar att jag hade karaktär nog själv för att ge fan i dessa cancerpinnar.
Citera
2006-10-25, 03:44
Medlem
Menthol luktar inte lika mkt tycker jag, framförallt inte lika mkt om fingrarna. Dock smakar de inte lika bra som vanliga cigaretter.
Citera
2006-10-25, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micke_h
Dom enda cigg som inte stinker är dom du inte röker. Så ge fan i att röka om du inte står ut med stanken. Jag önskar att jag hade karaktär nog själv för att ge fan i dessa cancerpinnar.
Då får jag välja att lukta skit
Menthol är så äckliga att man lika gärna kan sluta :/
Citera
2006-10-25, 14:51
Medlem
Rök light. Skaffa en rökjacka. Tvätta händerna med klorrengöringsmedel, tar bort all doft och gör även händerna väldigt rena.
Citera
2006-10-25, 16:32
Avslutad
Hemrullade cigg luktar allra minst. John Silver rulltobak samt lightfilter och normalpapper.
Citera
2006-10-25, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sordid
Hemrullade cigg luktar allra minst. John Silver rulltobak samt lightfilter och normalpapper.

Ja, detta.
Citera
2006-10-25, 18:54
Medlem
SeymoreHunters avatar
Kan man inte stå ut med lukten ska man inte röka. Fan, jag borde lägga av.
Citera
2006-10-25, 19:22
Medlem
KUSEs avatar
om din mamma vet att du röker behöver du väl inte ta illa vid dig? har du börjat dra halsbloss fressten?

Ont: menthol kanske, men dom smakar inget vidare enligt mig. sen är dom ju svagare också. men sluta rök då?
Citera
2006-10-25, 19:33
Medlem
Zumas avatar
Camel Gula anser jag luktar mindre än vanliga.. Och så är dom godast !
Citera
2006-10-25, 20:03
Medlem
Citat:
Lakritscigg eller chokladcigg, luktar inte illa och sabbar inte lungorna, dock kan de ge problem med fetma vid ett allför extremt bruk.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in