får ursäkta om jag skriver slarvigt, precis kommit hem från fest med både alkohol och hasch. Tänkte när jag vandrade hem följande: På Jolt Cola 33 cl står det att det innehåller lika mycket koffein som en mugg kaffe, men på 50 cl Jolten, står det precis likadant. Alltså måste dom ljuga på nåt av dom. Antingen har dom som en kaffemugg på 50 cl och mindre i 33 cl, eller så har dom en kaffemugg i 33 cl och mer i 50 cl. Vad tror ni??? Peace maddafakkas
får ursäkta om jag skriver slarvigt, precis kommit hem från fest med både alkohol och hasch. Tänkte när jag vandrade hem följande: På Jolt Cola 33 cl står det att det innehåller lika mycket koffein som en mugg kaffe, men på 50 cl Jolten, står det precis likadant. Alltså måste dom ljuga på nåt av dom. Antingen har dom som en kaffemugg på 50 cl och mindre i 33 cl, eller så har dom en kaffemugg i 33 cl och mer i 50 cl. Vad tror ni??? Peace maddafakkas
Har funderat på samma sak.
Någon som har lust att ringa till tillverkarn och fråga om detta?
Jolt som kanske endel vet är en av dom populäraste LAN dryckerna i Sverige. Men nu så har dom tydligen ansökt om säkerhet hos konkursförvaltaren i Manhattan.
Vad tror ni? Är detta slutet för drycken? Ni kan ju läsa hela historian på: http://www.rakaka.se/?news_id=11743
Hoppas att nått annat företag, som tex coca cola eller pepsi kommer in som ersättare med en koffeinrik cola. Coca cola XL eller nått sånt, vore ju busenkelt att marknadsföra.