2006-10-23, 22:32
Medlem
Garfield.coms avatar
Vore det inte bättre att premiera Flashback Sverige och ta bort det Engelska forum försöket? Anledningen är att för få användare är inloggade, få givande disskusioner och inlägg som skapar debatter.

Att MOD: Vill ha ett formulär för omröstning här:

Vill du ha kvar FB English Edition?

Svara JA om du vill ta bort det Engelska forumet och premiera FB Sverige.

Svara NEJ om du vill ha kvar den Engelska versionen.
2006-10-23, 22:48
Medlem
micaeles avatar
Varför släcka ner EFB, även om det inte är lika välbesökt och fullt med information som SFB? Även det fyller sin funktion, och kan givetvis inte bli lika stort eftersom det arbetar på en fruktansvärt mycket större marknad.
SFB fyller en stor lucka på svenska, men EFB måste mäta sig och dela användare med i princip hela den engelskspråkiga världen, därmed skillnaden i användarantal och storlek. Nu är det visserligen så att EFB mest består av chatt, men det är troligtvis den logiska utgången av sin position och karaktär. Alla måste börja nånstans, och i konkurrens av andra forum håller sig trogna medlemmar kvar och agerar sällskapligt i brist på det åsiktsunderlag som SFB besitter.

Nä, låt EFB leva kvar - det kommer kanske aldrig att bli av aktningsvärd storlek, men även de som inte kan språka på svenska ska få sin del av Flashback.
2006-10-23, 22:55
Medlem
TTKs avatar
Vad menar du med "premiera"?
2006-10-23, 22:58
Bannlyst
Ja
2006-10-23, 22:59
Medlem
Garfield.coms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TTK
Vad menar du med "premiera"?
Exempel på läsförståelse:
http://www.nyteknik.se/art/37414
2006-10-23, 23:06
Medlem
TTKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Garfield.com
Exempel på läsförståelse:
http://www.nyteknik.se/art/37414

Okej, då omfraserar jag frågan.

Vad menar du med belöna? Hur ska svenska fb belönas och hur påverkas den belöningen av en släckning av engelska fb?
2006-10-23, 23:09
Medlem
jrosens avatar
Så här gör man inte...
Man kollar med modsen först om det är läge att köra en omröstning innan man startar en tråd.

Gör om gör rätt, dvs kontakta en mod via pm och se om det är en tråd som skall finnas i FB & ha en poll.
Jag tycker inte det så skicka istället till en av mina kollegor, skulle någon utav de vilja ha en poll så kommer jag inte ta illa upp..
/moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in