2011-06-05, 01:02
Medlem
Quoters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yatsy
Jaha,så det finns alltså dna nu var har du hört de ifrån?

En figur på Flashback med noll koll påstår att det finns DNA från GM. Mot detta har vi Leif GWs (vars kollegor på Rikskriminalpolisen var med och utredde mordet, bland annat Stig Edqvist) yttrande i "Efterlyst" om att ingen teknisk bevisning existerar.

Det är upp till var och en vem av dessa 2 man sätter sin tilltro till.
Citera
2011-06-06, 00:23
Medlem
Yatsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quoter
En figur på Flashback med noll koll påstår att det finns DNA från GM. Mot detta har vi Leif GWs (vars kollegor på Rikskriminalpolisen var med och utredde mordet, bland annat Stig Edqvist) yttrande i "Efterlyst" om att ingen teknisk bevisning existerar.

Det är upp till var och en vem av dessa 2 man sätter sin tilltro till.
Det är helt klart att Herr L GW Person har mest koll på saker o ting,men det skadar inte att fråga andra om något.
Citera
2011-06-07, 09:52
Medlem
mogulen70s avatar
Citat:
Jaha,så det finns alltså dna nu var har du hört de ifrån?

Enligt rykten som florerar i denna lilla stad även kallad Skellefteå. Skrev ju "vad jag hört". Men ryktet är rätt utbrett och de finns de som säger: "Ingen rök utan eld!"
Citera
2011-06-07, 10:52
Medlem
Yatsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mogulen70
Enligt rykten som florerar i denna lilla stad även kallad Skellefteå. Skrev ju "vad jag hört". Men ryktet är rätt utbrett och de finns de som säger: "Ingen rök utan eld!"
Men det är alltid så mycket bättre om det finns riktig fakta.
Du tror alltså att dom sitter på dna som de inte använder sig av?eller?
Citera
2011-06-07, 11:54
Medlem
mogulen70s avatar
Citat:
Men det är alltid så mycket bättre om det finns riktig fakta.
Du tror alltså att dom sitter på dna som de inte använder sig av?eller?

Självklart är det alltid bättre att veta fakta. Men att dom skickat in massor av bevismaterial med vävnad som inte tillhörde Jessica är fakta om dom sen fick ut någon hel DNA-profil av det vet jag tyvärr inte.
Citera
2011-06-07, 15:02
Medlem
Yatsys avatar
Citat:
Självklart är det alltid bättre att veta fakta. Men att dom skickat in massor av bevismaterial med vävnad som inte tillhörde Jessica är fakta om dom sen fick ut någon hel DNA-profil av det vet jag tyvärr inte.

Jag förstår inte hur du menar,ena studen säger du att du har hört! Nästa att du vet att dom har skickat in "massor av vävnad", och då är det väl inga problem att få fram de spiralformade molekyler.

Och det hade kan jag tänka mig varit av stor vikt för de anhöriga.
Citera
2011-06-07, 16:15
Medlem
mogulen70s avatar
Jessica blev knivmördad med flertalet knivhugg och då brukar det ALLTID finnas spår efter GM på mordplats, omkring eller offret.
Citera
2011-06-07, 16:38
Medlem
Yatsys avatar
Citat:
Jessica blev knivmördad med flertalet knivhugg och då brukar det ALLTID finnas spår efter GM på mordplats, omkring eller offret.

Jag tror att du just nu är slut huvudet som inte kan ta in fakta.
Och du gör dig lustig på anhörigas bekostnad.
Citera
2011-06-07, 19:57
Medlem
mogulen70s avatar
Citat:
Jag tror att du just nu är slut huvudet som inte kan ta in fakta.
Och du gör dig lustig på anhörigas bekostnad.

Nu får du ju ta och ge dig. Kände själv Jessica och gör mig absolut inte lustig på deras bekostnad, lägg ner.
Citera
2011-06-07, 20:43
Medlem
Yatsys avatar
Citat:
Nu får du ju ta och ge dig. Kände själv Jessica och gör mig absolut inte lustig på deras bekostnad, lägg ner.

Du kände inte henne.
Jag tycker att du ska gå tillbaka till ditt forum där du hör hemma,här har du inget att hämta.
Citera
2011-06-08, 10:57
Medlem
mogulen70s avatar
Citat:
Du kände inte henne.
Jag tycker att du ska gå tillbaka till ditt forum där du hör hemma,här har du inget att hämta.

Ursäkta om jag trampat dig på en öm tå men jag väljer själv vilket forum jag är på eller inte. Och ja jag kände henne.
Citera
2011-06-08, 16:08
Medlem
Yatsys avatar
Citat:
Ursäkta om jag trampat dig på en öm tå men jag väljer själv vilket forum jag är på eller inte. Och ja jag kände henne.

Nu är det inte min tå du kliver på men kanske de anhörigas.
Jag är helt övertygad om att Herr L GW Persson lever i verkligheten mesta dels, och framför allt när det gäller viktiga svar.Så säger han att det inte finns någon teknisk bevisning så är det så.

Så sen om du vill tro på eldar o brasor så är det upp dig,din verklighet då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in