Citat:
Ursprungligen postat av
TjackMatt123
Helgmeck? Allvarligt färsking? Du röker tobak med gräs, och inte gräs med tobak.
Hoppas du behåller dina helgmeckar för dig själv.

Färsking, jag gick i samma tankar på chris nu i dagarna, daglig rökare och den minsta joppen jag kunde hitta fimpade jag halvvägs, gav det sista till lodisar på torget.
Verkar som köppejoppar är för dom verkligen inrökta potheads.
Är inte tolerans ett kriterie när det kommer till beroende?
Samtidigt som jag kallas för diverse mindre smikrande epiteter för att jag trots att jag har koll på läget och undviker det?
Kan säga så här mycket, jag är mer en gärna en färsking med låg tolerans än en missbrukare som behöver gram + för att komma nånstans.
Get my drift?
PS. den där 200 dkk joppen på första bilden åkte in i mecket oavkortat + generös skvätt av det nyinköpta, tror det var gott om cannabis där även om det inte var specielt grönt vid första ögonkastet
Citat:
Ursprungligen postat av
hockexx
Det är ju hasch i med. Sen kanske han gillar att slösuga på en pipa och har kanske inget emot tobak. Bara för att han blandar det "svagt" ur ditt perspektiv betyder ju inte att han är en färsking, vilket han inte heller är.
Huvudet på spiket, är inte ute efter lamslående "hits", vill ha full koll på höjden av berusning och då är det nice att ta sig ett bloss då och då utan att bli släggad av varje.
Sen har brunt en tendens att vara osynlig på bild om bra meckat och det var inga nådiga mängder där.
Kanske därför jag inte var klar med den föränn i onsdags
Edit, fredagsmeck, blir nog över till imorgon.
http://i998.photobucket.com/albums/af108/kissen_mjau/helgmeck_zpsdde827e9.jpg