2006-10-22, 21:13
Bannlyst
Egentligen r jag inte s haj p porrbranschens olika substilar, men i alla fall... Jag sker filmer som istllet fr att zooma in en renrakad fitta som blir penetrerad av cklig gubbkuk visar kta passion mellan tv attraktiva (nej, inga blonderade silikonhoror) mnniskor. Mer helkroppsbilder och absolut inga inzoomade avsugningar. Typ.

Vart nnstans hittar jag sdan? Vad ska jag ska p?

(Jag ber om urskt om beskrivningen lmnas lite vl ppen.)

Citera
2006-10-22, 21:24
Medlem
Precis, hjlp oss! haha
Citera
2006-10-22, 22:23
Medlem
roadrashs avatar
alla filmer som andrew blake har regisserat r sensuella och taktfulla.
Citera
2006-10-23, 01:56
Medlem
Fr ett par mnader sen laddade jag ner en film som du/ni frmodligen skulle uppskatta en hel del.

http://www.imdb.com/title/tt0418832/

Frn IMDB:

Lie With Me is 100% honest. The sex is over-hyped as being X-rated. The sex scenes are long, filmic and beautifully shot. The film is not really about sex, but about the psychological. The female lead enjoys sex and pleasure and shuts out love and intimacy until she meets the male lead who is very intimate and emotional. Not a scene is wasted. Supporting characters comment on relationships, loneliness, the body as something that is unsexy. The leads are physically beautiful, lovely to watch from a filmic sense, and give naked performances. There are people in everyday life like this and it's honest to see it up there on the big screen. A brilliant film.
Citera
2006-10-23, 10:43
Medlem
det finns ju ett par filmer som heter emmanuelle o dom flesta r nnog vad du sker men frsk hitta dom med krista allen dom e bra
Citera
2006-10-23, 11:36
Bannlyst
allt med Marc Dorcel
Citera
2006-10-23, 12:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av drulovic
allt med Marc Dorcel
Hehe, Marc Dorcel r vl inte direkt knd fr mjukporr...
Citera
2007-07-23, 15:46
Medlem
TomBakers avatar
Skulle ocks vilja ha lite titlar d jag r sjukt trtt p all cklig frnedringsporr.
Citera
2007-07-23, 15:49
Medlem
Princans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomBaker
Skulle ocks vilja ha lite titlar d jag r sjukt trtt p all cklig frnedringsporr.
Din jvla semi-feminist!!! K HEM!!!
Citera
2007-07-23, 21:32
Medlem
TomBakers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Princan
Din jvla semi-feminist!!! K HEM!!!

Vadd? Jag r ju hemma.
Och jag frstr att det r ltt att skrika feminist och glorifiera "frnedringsporr" gmd bakom datorskrm men jag frstr inte varfr man gr det. Du skulle vl knappast utstta din flickvn fr snt om du nu har en vilket jag tvekar till...
Citera
2007-07-23, 21:44
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av welibob
det finns ju ett par filmer som heter emmanuelle o dom flesta r nnog vad du sker men frsk hitta dom med krista allen dom e bra

Dom r vl okej, skn 70-talsanda p dom med en stsnygg Sylvia Kristell i huvudrollen gr dom sevrda men mrks att dom var till fr att locka frlskade par till att skapa en skn intim filmstund som frspel d bde manusen och oftast filmerna inte r riktigt jttebra, men okej som sagt. Finns att hyra lite varstans, har bara sett frsta tv.

Annars skulle jag mer n grna vilja rekommendera Klubb Super 8:as filmer, speciellt dom med supersta (d det begav sig) Christina Lindberg, kolla in Anita, Sngkamrater, Rtmnad och Exponerad.

P.S frvxla ej Emanuelle-filmerna med sleazefilmerna som b.la Joe Damato har regisserat, vld och kvinnofrnedring i full ra med en skitsnygg Laura Gemser dock, underhllning p stor niv fr oss som fredrar nakna kvinnor bland infdingar i vta djungler.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in