• 2
  • 3
2006-10-23, 21:21
Medlem
trodde hon var bergsturk
Citera
2006-10-23, 22:03
Medlem
bergsturks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bumpa Berra
trodde hon var bergsturk

Jag kan tryggt dementera detta.
Citera
2006-10-24, 04:35
Medlem
rasmiless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bergsturk
Jag kan tryggt dementera detta.

Klockren!
Citera
2006-10-24, 17:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av padron
Kan meddela att Z jobbade på herrparfymavdelningen på NK i somras. Sällan har jag handlat av ett så lojt och ointresserat affärsbiträde.

Hon verkar ha lite uppförsbacke i karriären just nu, stackarn.

Om jag inte minns fel så var hon frisör. Varför startar hon inte upp en frisörs salong Sthlm?, en del kanske tycker det roligt el lockande att bli klippt av en kändis.
Citera
2006-10-25, 12:27
Medlem
grim88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rollx
Om jag inte minns fel så var hon frisör. Varför startar hon inte upp en frisörs salong Sthlm?, en del kanske tycker det roligt el lockande att bli klippt av en kändis.

Precis vad hon gjorde efter Robinson...
Men det gick inte så bra.

Hon gick i konken, efter det var hon på löpsedlarna med att hon hade smakat bäver vid något tillfälle.

Mediahora av stora mått som gör vad som helst för att synas
Citera
2006-10-25, 14:53
Medlem
padrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rollx

Kanal 5 (vilka annars?) gjorde en dokumentär om Zubeyede for ett par år sedan. Mycket riktigt hade hon en salong. Kan ha varit ett tag efter Robinson.

Då fick man intrycket att det gick ganska bra... Hon åkte runt i en Audi TT cab (turkbil) och shoppade Gucci-skor. Antagligen hade hon ett par hundratusen över från Brinkestjärnas barturneer plus lite banklån som hon inte tyckte hon behövde till annat. Stabil människa.
Citera
2006-10-25, 15:13
Medlem
ergo1024s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Magoo
Bullshit. Hon är uppvuxen i Hälleforsnäs.

Mycket möjligt att hon är uppvuxen i Hälleforsnäs men hon har bott i Katrineholm och haft en frisörsalong med sin syster trorjag det är... Som för övrigt fortfarande har den.
Efter genombrottet i Robinson flydde hon dock till Sthlm och öppnade eget...
Citera
2006-10-25, 17:57
Medlem
Pellles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av padron
Kanal 5 (vilka annars?) gjorde en dokumentär om Zubeyede for ett par år sedan. Mycket riktigt hade hon en salong. Kan ha varit ett tag efter Robinson.

Då fick man intrycket att det gick ganska bra... Hon åkte runt i en Audi TT cab (turkbil) och shoppade Gucci-skor. Antagligen hade hon ett par hundratusen över från Brinkestjärnas barturneer plus lite banklån som hon inte tyckte hon behövde till annat. Stabil människa.

Dags för skatterevision !
TöntBrinkens barturneér är ju bara svarta pengar...
Citera
2006-10-25, 19:16
Medlem
magpies avatar
Bor hon i Bromma numera?
Citera
2007-06-15, 15:26
Medlem
Innan Robinson bodde hon i Katrineholm! Har till och med plockat upp henne en gång med bil en kall vinternatt när jag & polarn var ute & sladdade med hans volvo 240 var som sagt när man var 18 så...

Hennes TT har även blivit nedpissad vid minst 1 tillfälle... 3 riktigt fulla personer kommer & går den 1: a Zubeydes bil den 2:a Fan den skulle man pissa på & den 3:e Sa inget men hörde ett välbekant rinnande längsdörren

Hon ska tydligen va rätt svag för analsex med, inget jag forskat närmare i men iaf
Citera
2025-07-13, 17:44
Zübeyde Simsek, 55 år - Syrran Sultan är död.
En tids sjukdom, Alzheimers o Downs syndrom.
https://www.expressen.se/noje/robins...-systerns-dod/
Citera
2025-07-14, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av postfel
Zübeyde Simsek, 55 år - Syrran Sultan är död.
En tids sjukdom, Alzheimers o Downs syndrom.
https://www.expressen.se/noje/robins...-systerns-dod/

Var det inte hon som var frisör och ganska gapig?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in