2006-10-22, 04:41
Medlem
Tord_Ywels avatar
Gjorde nyss en genomgående städning i mitt föråd här om veckan och hittade till min förvåning igen min gammla lilla gömma med lite diverse godsaker bl.a DXM, BM3 och lite Salvia(tror det är x4 extrakt om jag minns rätt) som jag gissar är ca 1.5 är gammalt. Undrar nu om dom fortfarande är tjänliga eller om dom har "gone bad" och borde avyttras
Har varit förvarade Mörkt/svalt/tort. Någon som har svar?
Citera
2006-10-22, 06:11
Medlem
iseereds avatar
Har de bara inte blivit uppblötta eller skadade så tror jag inte att det är någon fara. Är de väldigt gammal kan effekten kanske vara lite mindre än normalt. Så testa bara!

Citera
2006-10-22, 07:42
Medlem
CpGurrAs avatar
Finns bara ett sätt att få reda på sanningen och det är att knarka upp allt så ingen tid att förlora så bestämm ett datum, planera så bra du kan och trippa så hårt som du bara kan ute i skogen lr nå innan snön kommer.

Citera
2006-10-22, 15:08
Medlem
Tord_Ywels avatar
Tack! Dom svaren va det hag hade hoppats på Men tyvärr så har snön redan kommit Får se när den rätta tiden kommer så får återkomma med en rapport då.
Citera
2006-10-22, 15:43
Medlem
Va det hag? C'mon.
Citera
2006-10-22, 18:27
Medlem
Tord_Ywels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piccioni
Va det hag? C'mon.

?
Citera
2006-10-22, 19:22
Medlem
likeithards avatar
är inte gamla BM3 den mest populära i serien någonsin..?

isf kan du nog skatta dej rätt lycklig eftersom den är förbjuden nu (tror jag iaf)!
Citera
2006-10-22, 23:11
Medlem
Tord_Ywels avatar
Ingen anning, hittar dom iallafall inte att köpa någonstans då var det väl tur att man hade glömt dom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in