2006-10-19, 14:03
Medlem
skärpnings avatar
Detta har kanske tagits upp flertalet gånger, jag sökte men hittade dock ingenting. Min fråga är om denna verkligen är nödvändig. Skulle det fungera om man kunde välja bort den genom att gå in på inställningar? Om man accepterat och tagit bort funktionen så borde ni väl inte behöva bära ansvaret?

Börjar nämligen bli lite smått irriterande på denna ständigt återkommande sida (som dessutom fördröjer laddningstid för oss med lite sämre bandbredd).

Jag talar såklart om "Du lämnar nu Flashback Forum"-sidan som kommer upp när man klickar på en extern länk.
2006-10-19, 14:07
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skärpning
Detta har kanske tagits upp flertalet gånger, jag sökte men hittade dock ingenting. Min fråga är om denna verkligen är nödvändig. Skulle det fungera om man kunde välja bort den genom att gå in på inställningar? Om man accepterat och tagit bort funktionen så borde ni väl inte behöva bära ansvaret?

Börjar nämligen bli lite smått irriterande på denna ständigt återkommande sida (som dessutom fördröjer laddningstid för oss med lite sämre bandbredd).

Jag talar såklart om "Du lämnar nu Flashback Forum"-sidan som kommer upp när man klickar på en extern länk.

Den är nödvändig annars hade Admin tagit bort den.

Och frågan har varit uppe måååånga gånger redan.

Edit: http://www.flashback.org/showthread.php?t=119194
2006-10-19, 14:12
Medlem
skärpnings avatar
Hittade precis en tråd om samma problem där moderator svarade följande:

Citat:
Ursprungligen postat av jrosen
Nope det går inte men det finns lösningar på problemet. Kolla tex faq-tråden i FB eller prova att sök (om den nu kommit igång)

Vad menar herrn med att det finns lösningar på problemet?
2006-10-19, 14:15
Medlem
El Zorros avatar
Citat:

Om du gör som det står i inlägget du citerar så hittar du en lösning, m.a.o. läs FAQ.

Tråd låst.
2006-10-19, 14:15
Medlem
tuborgs avatar
Citat:

Att det finns opera/firefox-plugins som gör att sidan "försvinner".

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in