2008-03-29, 15:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 348
Du kan ju försöka maila de andra inblandade. Tex, Frank Vidar om du kan hitta hans mailadress. Jag kunde inte hitta något efter en snabb sökning.

Tro mig, jag har också letat efter Frank's mailadress. Om han nu har någon så går den åtminstone inte att hitta genom vanligt hederligt Googlande. Att ringa upp personerna i fråga tänker åtminstone jag inte göra, även om den möjligheten helt klart finns. Den uppgiften får andra ta sig an, om de nu känner för det. Jag tvivlar dock starkt på att ett telefonsamtal kommer att leda någonstans.

Kort och gott så har jag härmed dragit mitt sista strå till denna utredningen. Hade väl önskat att mailen åtminstone skulle generera någon form av positiv respons, men så har tyvärr inte skett.

Om ni andra känner er manade att fortsätta sökandet, så önskar jag er all lycka, och hoppas verkligen att tomtevideon någon gång får se dagens ljus.

Kommer givetvis fortsätta följa tråden.
Senast redigerad av UrbanResident 2008-03-29 kl. 15:25.
Citera
2008-03-29, 16:34
Medlem
Fan vill se den....
Citera
2008-03-31, 22:16
Medlem
SjOgReNxxxs avatar
Detta ser förhelvete dåligt ut nu

Skickade ett tredje mail till SVT och nu för en gångs skull var det hasse som svarade! Dock gav mig muppen inte mycket

Hasses Mail:

Hej, och tack för ditt mejl

Ingen här på Tittarservice kommer ihåg vad detta är för ngt.

tyvärr

Har du prövat att googlat på detta?

mvh

Hasse Arnbom
Tittarservice

Egna kommentarer:
Vilket jävla praktarsle man kan vara!
"Har du provat googla på detta?", IHHHHH!!!......Skrev samma sak som jag gjorde till expressen, alltså att vi är en stor forskningsgrupp som forskar om mystiska tomtar och så får man ett sådant här ruttet svar! SKAM!
Nu tänker jag aldrig mer se någonting som har med SVT att göra och istället tänka ut en lösning så att vi kommer vidare i detta skumma tomtemysterium
Citera
2008-03-31, 22:27
Medlem
Klåd Junkers avatar
SjOgReNxxx har PM...
Citera
2008-03-31, 22:36
Medlem
SjOgReNxxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klåd Junker
SjOgReNxxx har PM...

Well done!

Drar iväg ett mail imorgon så får vi se!!

Fan va bra!!!
Citera
2008-03-31, 22:41
Medlem
buffalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SjOgReNxxx
Well done!

Drar iväg ett mail imorgon så får vi se!!

Fan va bra!!!
Vadå?
Citera
2008-03-31, 22:49
Medlem
Wistens avatar
Nytt hopp tänds i "forskargruppen"
Citera
2008-03-31, 22:51
Medlem
Klåd Junkers avatar
Alltför ofta tycker jag man anar att folk i mediasvängen har dålig koll på sina arkiv. Tyvärr går dessutom gammalt material i slasken. Annars borde ju också Café Norrköping ha ett gäng körscheman kvar från den gamla goda tiden. Om vi säger att inslaget sändes '94 och inget gick i etern på Lördag-Söndag så borde det bara finnas 20 dagar att spela på.
Hur svårt kan det vara? Det är ju inte varje dag man visar tomtar på tv:n. Borde ha varit något av en sensation.
Man tror nästan att det är en cover up på gång...
Lite Roswell light!
Citera
2008-03-31, 22:54
Medlem
Klåd Junkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo
Vadå?
För att klargöra: Jag har hittat backhopparens e-postadress. Tycker ändå att vi ska vara lite diskreta och inte lägga ut kontaktuppgifter till allmän beskådan.
Personuppgiftslagen, du vet... folk kan bli stingsliga för mindre.
Citera
2008-03-31, 23:24
Medlem
buffalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klåd Junker
För att klargöra: Jag har hittat backhopparens e-postadress. Tycker ändå att vi ska vara lite diskreta och inte lägga ut kontaktuppgifter till allmän beskådan.
Personuppgiftslagen, du vet... folk kan bli stingsliga för mindre.
Ah, ok.

Tror du att du kan skicka ett PM till mig med adressen och berätta var och hur du hittade den?
Citera
2008-03-31, 23:34
Medlem
Klåd Junkers avatar
Jag tror att om vår käre backhoppare blir mailbombad så får vi aldrig se den där tomten... Kanske bättre att låta en företräda oss i tomteklubben. SjOgReNxxx har ju skött en del av brevväxlingen tidigare så han kan få fortsätta.. Det blir bara en massa olika kockar i soppan annars.

Men,visst.
Om man bara googlar runt lite så hittar man. Det är ju inte förbjudet.
Citera
2008-04-01, 00:16
Medlem
Söndergasads avatar
Inget svar från backhopparen än?

Edit: trodde igår var längesedan fast det var ju 20 min sen för klockan va efter midnatt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in