2001-06-04, 21:27
Medlem
Jag tänkte börja med att säga att jag är hetro (tror jag iallafall). Men jag älskar att pulla min stjärt, så jag har länge fantiserat och funderat på att köpa en buttplugg, dildo dylikt. Men när jag gick in på en sida med massa prylar såg jag att det fanns så mycket att väla på så jag har ett par saker som jag skulle vilja ha svar på och jag tänkte att detta borde vara det forum där jag har störst chans att få några svar (de andra skulle aldrig erkänna att de älskade att pulla och smeka sin stjärt) så här kommer några frågor:
1. Jag såg att det fanns ett sånt där anal nybörjare/trainer kit och jag funderar om det behövs att börja med ett sådant.

2. Hur skönt/bra är det med vibrator?

3. Vilken form är bäst? Buttplugg, "vanlig" dildo, en sån där med tjockt "handtag" och en "tunn sak" som man för in i det lyckliga hålet elller en "morotsliknande dildo".

4. vad för material ska det vara?

5. Kan det vara skadligt för stjärten att röjja med stavarna?

6. Har DU någon favvorit och vart hinnar jag en sådan (hemside adress...)

Kom gärna med tips och annat smått och gott...

Hoppas jag får några svar...
Citera
2001-06-05, 15:15
Buttpluggs o mera...

Hej...
Mitt tips är att prova dig fram!!!
Jag har en kille som också gillar anusstimulering och jag brukar sätta på honom med diverse prylar.
Man kan ju använda vad som finns, det kan vara ett stearinljus eller nåt annat.
En helt vanlig dildo, inte för grov funkar bra, men även dom butplugs som finns i mjukt gummi.
Svårt för någon att svara på vad som är bäst för dig.
Lycka till!
/Sophie
Citera
2001-06-07, 16:59
Medlem
Buttpluggs o mera...

en riktig kuk är bäst, jag kan hjälpa dig raring!
Citera
2001-06-07, 21:49
Medlem
Buttpluggs o mera...

Skulle ju förståss vilja testa att bli stjärtknullad men eftersom jag är oskuld skulle jag först villa knulla en mutta innan jag börjar testa mig fram... Men om du erbjuder mig en fin mutta så kan du få knulla min stjärt och mun... :)
Citera
2001-06-19, 11:45
Buttpluggs o mera...

En plugg i gummi är inte fel. Precis när det glider över kanten ska det göra lite ont. Tyvärr kan min tjej vara lite vårdslös med dn ibland ...

Citera
2001-07-14, 21:33
Buttpluggs o mera...

Jo, att få sin stjärt stimulerad är höjden av allt. Hade i sommar ett par tillfällen då jag fick orgasm endast genom att min kille knullade mig. En otroligt skön upplevelse!

Som tidigare sagts i denna tråd: det gäller att pröva sig fram. Leksaker finns ju att köpa i vart och vartannat gathörn på internets gator.

Mjuka material är bäst. Med dem kan man få till en vibration, som slår batteridrivna hårdplastvibratorer med batteri. För mig har dessutom storlek betydelse. Alltså: ganska stort.

Med en butt-plug kan man promenera omkring och njuta utan att någon märker att man njuter sexuellt, vilket är tilltalande i sig. Mjuk butplugg i lagom storlek.

Nej det är inte skadligt. Anus har en enorm förmåga att töja sig. Naturligtvis får man inte forcera med tvång. Känn efter, träna!
Citera
2001-08-03, 13:00
Medlem
Buttpluggs o mera...

JÄVLA ÄCKEL!
Citera
2001-08-16, 18:35
Medlem
Buttpluggs o mera...

Tack för det seriösa svaret scudder....
Ska köpa en \"anal probe\" snart...
Citera
2001-09-06, 19:32
Buttpluggs o mera...

Hmmm... Analkulor... Kittlar dödsskönt i rumpan.
Citera
2001-09-11, 03:48
äldre konto (old)
Ej medlem
Buttpluggs o mera...

Jävla sinnessjuka freaks!!!!
Citera
2001-10-02, 13:51
Medlem
Buttpluggs o mera...

vad är det som är sinnessjukt?

Killens g punkt sitter ca 5 cm in i anus så det är det normala att det är skönt o leka i anus
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in