2006-10-17, 19:39
Medlem
luudvigs avatar
Hejsan.
Soker efter nagon som har testat The Grim, eller en liknande produkt som kan skriva nagra rader om det.
The Grim ar ett sk. "Party pill" som Filip och Fredrik testade i Grattis Varlden, da dom var i Nya Zeeland och testade pa massor med olika extremesporter.
Ge mig garna all info ni har, vad dom kostar, effekter, om dom bara finns i Nya Zeeland eller kanske gar att fa tag pa i nagot annat land eller sa?
Ge mig gott med info med andra ord.
Efter att ha sett hur Filip och Fredrik blev sa vill jag inget annat an att testa

/luudvig

EDIT: Stavfel
Citera
2006-10-17, 20:56
Medlem
likeithards avatar
BZP+TFMPP eller nått sånt crap va?

är rätt säker på att motsvarande psudo-droger funnits att inhandla på ND/CA etc.
Citera
2006-10-17, 22:30
Medlem
luudvigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likeithard

är rätt säker på att motsvarande psudo-droger funnits att inhandla på ND/CA etc.

BZP rattare sagt ja. Ska ta mig en titt dar da, ingen som har erfarenhetar av liknande substanser?

EDIT: CA = CyberAcid i guess?
Citera
2006-10-17, 23:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av luudvig
BZP rattare sagt ja. Ska ta mig en titt dar da, ingen som har erfarenhetar av liknande substanser?

EDIT: CA = CyberAcid i guess?

Jag har testat och det suger inte kul eller skönt alls. Testad både rent BZP
och combon BZP+TFMPP och inget är nått att lägga pengar på.

mvh
Citera
2006-10-17, 23:18
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
de 2 ggr jag testade BZP så funkade det riktigt bra...nästan som tjack..bara den sista lilla biten som saknades (hoppas ni förstår vad jag menar).

lätta CEV innan jag lyckades somna så jag antar att BZP+TFMPP kan fungera trivsamt, dock inget jag har testat.
Citera
2006-10-17, 23:23
Medlem
luudvigs avatar
Ok, gar det bara att fa tag pa i Nya Zeeland eller gar det att fa tag i Sverige?
Eller kanske England? Bor i England nu for tillfallet namligen.
Citera
2006-10-17, 23:26
Medlem
I sverige har det varit olagligt i något år nu. Och i england är det klassat som läkemedel (typ) och kräver recept (vilket jag inte tror finns, men rent teoritiskt skulle man kunna tillverka det som medicin i england)..har inte stött på det i england...och vafan..det är ju inte så att det är svårt att få tag på E i england så.
Citera
2006-10-17, 23:48
Medlem
luudvigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cognitive Dissident
......och vafan..det är ju inte så att det är svårt att få tag på E i england så.

Nej jag vet, blivit erbjuden. Men vill vara saker pa det jag koper, har aldrig provat E innan och vill inte fa tag pa nagot random fulE. Vet inte varfor jag tror det ar battre i Svergie, men kanns sakrare att vara hemma om nagonting hander.
Citera
2006-10-18, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luudvig
Nej jag vet, blivit erbjuden. Men vill vara saker pa det jag koper, har aldrig provat E innan och vill inte fa tag pa nagot random fulE. Vet inte varfor jag tror det ar battre i Svergie, men kanns sakrare att vara hemma om nagonting hander.

Tja, generellt sätt är de E som finns i sverige betydligt sämre än de i england..
men tanken är sund.
Citera
2006-10-18, 16:30
Medlem
Obskyrigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likeithard

Heter inte den Matrix ?
Citera
2006-10-18, 16:34
Medlem
dom där partypillerna finns ju på var å varannan engelsk sajt...
Citera
2006-10-18, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Obskyrig
Heter inte den Matrix ?

Det stämmer bra.

Själv håller jag mig till olagliga droger, istället för något skit som man får mer bieffekter än vanliga. Med olagliga droger så känns det oftare som att man vet vad man får. Borde ju vara tvärtom, men bor vi i en ankdamm så gör vi .Undantaget e väl förstås om man lämnar pissprov o så, men där kan man ju trixa lite också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in