2006-03-12, 04:25
Medlem
Som rubriken frågar, är Shakira en kille? Jag har hört från flera olika personer att Shakira skall vara en omopererad kille. Med risk för att göra mej själv till åtlöje, är det någon som hört något som kan bekräfta detta? Är tacksam för alla svar, både som kan bekräfta och dementera! Har sökt på ämnet, ledsenom jag gjort en dubbelpost!
Citera
2006-03-12, 04:32
Medlem
Vart har de fått det ifrån då? Hittade inget när jag sökte på google så det måste vara falskt
Citera
2006-03-12, 04:33
Medlem
El Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinokkler
Som rubriken frågar, är Shakira en kille? Jag har hört från flera olika personer att Shakira skall vara en omopererad kille. Med risk för att göra mej själv till åtlöje, är det någon som hört något som kan bekräfta detta? Är tacksam för alla svar, både som kan bekräfta och dementera! Har sökt på ämnet, ledsenom jag gjort en dubbelpost!

Nej, som du ser här: http://www.milliyet.com.tr/content/galeri/Shakira/Shakira06.html så är Shakria en förhållandevis söt latinamerikansk tjej med något tveksam blondering.

Hade hon varit en kille så hade vi vetat det för längesedan.
Citera
2006-03-12, 04:33
Medlem
Marulks avatar
Citat:

Jag kan bekräfta. Blev jävligt snopen när jag upptäckte det.
Citera
2006-03-12, 04:38
Medlem
Daddy Dajmkryzzs avatar
Hur som helst har Shakira jävligt söta fötter....och eftersom ni frågar efter en bild på dessa kommer det här:

http://i2.tinypic.com/r8t836.jpg
Citera
2006-03-12, 06:03
Medlem
Saters avatar
Citat:

Detta har jag misstänkt länge, om man lyssnat på hennes röst så får den en strait kille som mej att få olustkänslor. Jag är verkligen tveksam till om hon är en "riktig"kvinna, dessutom kan hon inte dansa.
Citera
2006-03-12, 06:30
Medlem
Gayloard_Fokkers avatar
Min [högst] okulera åsikt är

att de enda Shemales med en något så när fysisk trovärdighet är de från Thailand... Shakira? Svårt att säga...med tanke på den mer "grova mansrösten" - i jämförelse med en Thai Katoy - som latino män, i jämförelse med de mer ljusa rösterna från män/kvinnor (eller en kombination) från Thailand så är det ganska så tveksamt, men "de" [läs: agent och/eller "hennes" analringsinspektör] kanske har gjort en Milli Vanilli med henne...
Citera
2006-03-12, 06:45
Medlem
Anastacia. Där har vi en annan misstänkt, jag vill hävda att hon inte bara är född som man, hon är förmodligen född som en svart man.
Citera
2006-03-12, 06:58
Medlem
Gayloard_Fokkers avatar
Och om ovanstående är sant...

så överträffar henoms förvandlingsnummer den mer "berömda" mannen som gick från svart till vit allas våran mysfarbror Michael J.
Citera
2006-03-12, 07:25
Medlem
K K Bang Bangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gayloard_Fokker
så överträffar henoms förvandlingsnummer den mer "berömda" mannen som gick från svart till vit allas våran mysfarbror Michael J.

från svart man till vit kvinna var det väl?

Shakira är naturligtvis en tjej: http://www.wallpaperbase.com/wallpapers/celebs/shakira/shakira_6.jpg

Men jag måste säga att t.ex. hennes höfter talar mer för hennes kvinlighet än hennes röst gör.
Citera
2006-03-12, 08:12
Medlem
Göran Persson är egentligen Anitra.
Citera
2006-03-12, 10:33
Bannlyst
japp det stämmer. jag har hamnet i samma offentliga dusch som henne/han. Hon hade en rejäl kuk mellan bena måste jag säga. Runt 20cm kanske
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in