2006-10-16, 22:12
Medlem
Sonic2k5s avatar
Hej, om jag skulle få för mig att svälja 4-5 stycken 10mg Diazepam och sen röka en spliff brunt på det. Skulle jag då bara somna och bli trött eller skulle det bli flummigt?
Citera
2006-10-16, 22:16
Medlem
S_o_Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonic2k5
Hej, om jag skulle få för mig att svälja 4-5 stycken 10mg Diazepam och sen röka en spliff brunt på det. Skulle jag då bara somna och bli trött eller skulle det bli flummigt?

jag harprecis tagit e nmasda flm1or och rök några fettta holks somoch mrå en prinsg :character56: :tease: .. dom ärju nästan samma..elre kansnke inte precis menn bra
Citera
2006-10-16, 22:27
Medlem
Sonic2k5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S_o_N
jag harprecis tagit e nmasda flm1or och rök några fettta holks somoch mrå en prinsg :character56: :tease: .. dom ärju nästan samma..elre kansnke inte precis menn bra

Haha har du knaprat benso o rökt holk nu?
Citera
2006-10-16, 22:35
Medlem
S_o_Ns avatar
Citat:
Haha har du knaprat benso o rökt holk nu?

som baras den .. jag tenkte as pa det där om diazepam.. är inte det lite som flunisarzepam och sådär*?* jag hittar inteer på knpprarnaa lämnge
Citera
2006-10-16, 22:39
Medlem
Sonic2k5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S_o_N
som baras den .. jag tenkte as pa det där om diazepam.. är inte det lite som flunisarzepam och sådär*?* jag hittar inteer på knpprarnaa lämnge

Nitrazepam: 2,5-10 mg, Sömnmedel
Flunitrazepam: 0,5-2 mg, Sömnmedel
Triazolam: 0,125-0,5 mg, Sömnmedel
Midazolam: 2-7,5 mg, Sömnmedel
Diazepam: 2-20 mg, Lugnande/ångestdämpande medel
Oxazepam: 5-100 mg, Lugnande/ångestdämpande medel
Lorazepam: 2-10 mg, Lugnande/ångestdämpande medel
Alprazolam: 0,5-6 mg, Lugnande/ångestdämpande medel
Klonazepam: 0,5-8 mg, Antiepileptikum
Zopiklon: 5-7,5 mg, Sömnmedel
Zolpidem: 5-10 mg, Sömnmedel
Zaleplon: 10 mg, Sömnmedel

Det är väl inte direkt samma sak.

Vad är det för roliga piller du stoppat i dig ikväll då?
Citera
2006-10-16, 23:17
Bannlyst
Citat:

Om du är trött och sömnig just nu så lär du nog somna, annars blir du bara lungn o go

Bens o röka är alltid en bra combo.
Citera
2006-10-16, 23:20
Medlem
enannangångs avatar
Jag slocknar efter 2a holken om jag har käkat benzo samtidigt.
Ögonlocken blir väldigt väldigt tunga. skööönt
Citera
2006-10-16, 23:24
Medlem
lakritspipans avatar
Benzo och röka är grymt skönt. Jag brukar köra på en liten mängd benzo och en jävla massa joppar/pipor
Citera
2006-10-16, 23:27
Medlem
smackmacs avatar
he he efter jag varit gång på ett tjack vaka så brukar jag införskaffa lite puff och benzo. Mmmm röker en fet holk sen inta ngra benzo.. hadde blå vallar, 10mg superb att flöddra på. Allt blir så gött... Annars så är benzo gött när du har rökt din sissta spliff inför kvällen och inte vill sova så tar du ngn benzo och glor på tv,film lr sätter dig vid datan... Läsa är ingen höjadre dock, garanterar att du inte kommer komma ihåg ngt av den senaste meningen du läst:P
Citera
2006-10-16, 23:33
Medlem
Sonic2k5s avatar
jag svalde 5 diazepem för kanske 20 min sen och känner mig jävligt flöddrig, det var ganska svårt att mecka splirren. men nus ska det ut o rökas
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in