2006-10-15, 21:49
Bannlyst
Det kastas och rensas i en hel del forum av diverse moderatorer, men vore det inte ganska kul om allting som kastas läggs upp i någon slags citathylla, där var och en kan titta efter vad som skrevs och i vilken tråd osv.
En galen tanke, men kul är det att läsa lite skit, trådar kastas i papperskorgen, men det som tas bort och rensas försvinner helt och ofta är det vansinnigt kul.
Citera
2006-10-15, 22:02
Medlem
Det kan jag faktiskt hålla med om. Även om man inte uppnår några större litterära höjder så kan det ligga en del möda bakom. Jag minns (lite lummigt) t ex att jag analyserade Maria Borelius framstjärtsinflammation och det verkliga skeendet bakom toadörren. Borta!

(ja Mauser, det finns nog exempel på roliga saker som tagits bort, också...)
Citera
2006-10-15, 22:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kickan2
Det kan jag faktiskt hålla med om. Även om man inte uppnår några större litterära höjder så kan det ligga en del möda bakom. Jag minns (lite lummigt) t ex att jag analyserade Maria Borelius framstjärtsinflammation och det verkliga skeendet bakom toadörren. Borta!

(ja Mauser, det finns nog exempel på roliga saker som tagits bort, också...)

Och själv har jag massa "Brokeback"-trådar på mitt samvete, nej jag skall inte bli för känslosam nu. (lyssnar nämnligen på Ivanhoe main theme, sluttampen i låten är så vacker)
Citera
2006-10-15, 22:14
Medlem
Robert_Goatses avatar
En utmärk idé!
En plats där man kan läsa allt det löjliga och dåraktiga som skrivs på FB.
Helst ska vi kunna se redan i avataren att användaren har citat/trådar/inlägg liggandes där.
Citera
2006-10-15, 22:24
Medlem
Heinzes avatar
De flesta inlägg som tas bort är av typen:
  • Mmm
  • Ok!
  • Alla pedofiler borde dö
  • ...
  • Kasta ut dem för fan!!
  • dubbelpost
  • Kan ingen slänga den här tråden
  • Sök för fan!!!

Kanske inte så intressant att ha dem i en tråd? Dessutom skulle det bli ett grymt merarbete så det är inte särskilt aktuellt vågar jag påstå.
Citera
2006-10-15, 22:24
Medlem
Ladidas avatar
Känns ju som att det finns nog att göra som det är utan att man ska sitta och klippa och klistra in gammal raderad OT text.

Visst skulle det vara skoj men vem skulle orka och hinna med?
Citera
2006-10-15, 22:26
Medlem
Ladidas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heinze
  • Mmm
  • Ok!
  • ...
  • Kasta ut dem för fan!!
  • dubbelpost
  • Sök för fan!!!

Kanske inte så intressant att ha dem i en tråd? Dessutom skulle det bli ett grymt merarbete så det är inte särskilt aktuellt vågar jag påstå.

Du glömde:
Citat:
WORD!
Citera
2006-10-15, 22:31
Bannlyst
Det kan väl du sammanställa då mauser?
Citera
2006-10-16, 00:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Heinze
  • Mmm
  • Ok!
  • ...
  • Kasta ut dem för fan!!
  • dubbelpost
  • Sök för fan!!!

Var lite kreativ, nu skall inte allt skickas dit, utan ett fåtal av allt som ni väljer att ta bort, tror det bara gör ert jobb mer stimulerande.
Citera
2006-10-16, 00:30
Moderator
tobess avatar
Det som raderas så raderas ju av en orsak, varför skulle det återges någon annanstans då det redan raderats på ett ställe pga att det är ett regelbrott?
Citera
2006-10-16, 00:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tobes
Det som raderas så raderas ju av en orsak, varför skulle det återges någon annanstans då det redan raderats på ett ställe pga att det är ett regelbrott?

För att mauser är lite trög.

Eller kanske för att det ofta ligger bra många trådar som han har skapat där.
Citera
2006-10-16, 00:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tobes

Det är nog bara en tiondel av det som raderas som faktiskt är regelbrott.
Är det diskussioner som inte moderatorn gillar eller känner tillför honom\henne något så ryker dom, regelbrott eller ej
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in