Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Ding
Hur har det gått?
Har du fått ut några pengar?
Ja faktiskt.. har fått ut lite mer än insatsen.. och då har jag pengar kvar som får fortsätta arbeta.
Nu har de visst en gräns på $10000 som startkapital.. men ett "pool" system finns vid sidan av..
Den andra klubben har bara några tusenlappar.. har inte tagit ut något där än
Hurvida det är seriöst lr inte vet i f*n.. men nu har jag ju säkrat insatt kapital iaf
Vad brukar normal veckoavkastning ligga på för en som tradar hela dagarna..?