2006-10-15, 00:25
Bannlyst
Den här tråden är tillägnad att visa uppskattning till de moderatorer som trots allt gör ett bra jobb. Finns det någon moderator som ni andra medlemmar vill visa uppskattning?
Skriv gärna ett inlägg här

Detta till motvikt av tråden "Jag tycker inte att moderatorerna gör ett bra jobb".

Till att börja med så måste jag nämna moderatorn "OliT"s agerande av en dispyt vi hade i en tråd. Han tog bort inläggen (mina och även hans egna) men mailade mig omedelbart och talade om det.
Det är föredömligt.
2006-10-15, 01:33
Medlem
Haecceitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johan1983
Den här tråden är tillägnad att visa uppskattning till de moderatorer som trots allt gör ett bra jobb. Finns det någon moderator som ni andra medlemmar vill visa uppskattning?
Skriv gärna ett inlägg här

Detta till motvikt av tråden "Jag tycker inte att moderatorerna gör ett bra jobb".

Till att börja med så måste jag nämna moderatorn "OliT"s agerande av en dispyt vi hade i en tråd. Han tog bort inläggen (mina och även hans egna) men mailade mig omedelbart och talade om det.
Det är föredömligt.
Krajst, du jobbar verkligen på att få "fyller ingen funktion"-stämpeln.
men , jag gillar LadyTiera, hon är rak och hård, moddar bra, trots miffo-forum. Sedan läser jag ju mest i itforumen och spader gör ett jävligt bra jobb där, klart mindre vilt än innan. Gargamel saknar jag, han var toppen.
2006-10-15, 01:48
Medlem
dallassallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haecceity
Krajst, du jobbar verkligen på att få "fyller ingen funktion"-stämpeln.
Mjo, håller med.

http://www.flashback.org/showthread.php?t=339143
2006-10-15, 02:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dallassallad
Mjo, håller med.

http://www.flashback.org/showthread.php?t=339143

Det du länkar till är mer en "presentationstråd"
Detta är en tråd skapad som motvikt till en annan tråd med väldigt snarlikt namn
2006-10-15, 02:03
Medlem
jrosens avatar
Inget för FB, ev kan det funka i loungen men jag lovar inget...
Låst
/moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in