2006-10-15, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.N
Baksug diskuterade i ett par av de andra analsextrådarna som ingen är intresserad av att söka upp eller klistra ihop med och absolut ingen har varit med om det hela och jag har efter att ha haft mycket analsex med 6-7 olika inte heller varit med om det och avfärdar det som myt.

Baksug är som du säger en myt, tarmen är inget slutet system så det är fysiskt omöjligt att det skulle uppstå.

Citat:
Ursprungligen postat av MunchenCalling
Med mitt ex så växlade vi ofta mellan röv-fitta-röv-fitta. Hon hade inga som helst problem och de sista 6 månaderna körde vi helt utan glid och använde bara saliv.

Som andra har sagt så är det helt olika från person till person, mycket beror på hur pass bra immunsystem och / eller hur tjejerna annars hanterar sin underlivshygien. Går att arbeta upp immunitet mot bakteriefloran i häcken, bebisar har te.x. det då allt blandas friskt i blöjan. Sen efterhand så tappar man det immuniteten då avföringen skiljs åt såfort vi börjar gå på pottan.

@ Takida - Tror andra redan har sagt det jag skulle säga, men... ska du prata negativt om analsex så kom gärna med egna negativa erfarenheter eller ordentliga studier som pekar på att det skulle vara skadligt. Tråden handlar om det rent fysiska delarna och inte de filosofiska.
Citera
2006-11-03, 19:09
Bannlyst
Analsex blev modernt ungefär samtidigt som arabiseringen av västeuropa tog fart. Kan det ha ett samband med varandra tro?
Citera
2006-11-03, 22:44
Medlem
spliffsters avatar
Äh, snacka. Analsex har funnits sen romarnas tid. Om inte tidigare, bara att kolla på Caligula för lite vetenskaplig fakta.
Citera
2006-11-03, 23:14
Medlem
Queen of ices avatar
Intressant att så många killar här mer än gärna stoppar in sin kuk i tjejens rumpa men väldigt få skulle själva vilja ha något instoppat i sin.
Ni förespråkar analsex som fan men bara om ni slipper vara den som blir penetrerad.

Mitt krav är att om killen vill vara där på mig så ska han åtminstonde ha provat det själv med.
Citera
2006-11-03, 23:55
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Usch..
Jag blev med ens ännu mer säker än vad jag redan var innan, att fan aldrig ta någon snopp där bak..
Citera
2006-11-04, 01:20
Medlem
Jag är en av de få killar som inte VILL ha sin snopp i ett hål som är avsett för bajs...
Citera
2006-11-05, 22:03
Medlem
Johan 78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kristnjov
Jag är en av de få killar som inte VILL ha sin snopp i ett hål som är avsett för bajs...
Ett hål som är avsett för mat och spyor då?
Citera
2006-11-06, 10:04
Medlem
Mizzas avatar
Jag anser inte att analsex är farligt. Visst finns det bakterier i tarmen som kan orsaka infektioner i vaginan om man för kuken mellan dessa hål, men det är långt ifrån vanligt att tjejen får urinvägsinfektion och liknande hela tiden bara för att hon gillar analsex. Man kan tvätta sig emellan eller använda kondom i analen och ta av den om man sedan ska in i fittan. Personligen har jag mer än en gång haft en kuk i röven och sedan bett killen stoppa in den i fittan och jag har aldrig fått problem med infektioner. Man är väl olika känslig förstås.
Självklart ska man också använda glid och inte föra in vassa saker i analen då slemhinnan kan gå sönder, men det ska man inte göra i fittan heller. Inte skulle jag vilja att en kille som fistade mig hade långa naglar och skrapade runt med i vaginan heller.
Sedan tycker jag att detta prat om att analen blir uttänjd och att man får problem med analinkontinens, sprickor, och liknande är överdrivet...det låter som att var och varannan får det! Det är naturligtvis inte bra att hålla på och köpa större och större sexleksaker och göra det till en slags tävling att vidga sitt analhål så mycket som möjligt, för då kan man få problem. Givetvis också om man ligger och skaver i analhålet flera gånger om dagen, men vem gör det, förutom en porrskådis då förstås?
Men att ha vanligt analsex, använda en lagom dildo eller buttplugg, eller bara en mjuk och styv manslem är ingen fara.
Jag anser att analsex är både skönt och en del av sexlivet, en mysig grej att variera vanligt vaginalt sex eller oralt med.
Det är absolut inte farligt!
Citera
2008-03-24, 20:05
Medlem
Drar upp den här gamla tråden igen eftersom jag funderar på om det kan vara skadligt för ringmuskeln att ha för mkt analsex eller vara där och rota vid onani osv? Finns det risk för att ringmuskeln blir slapp och vilka riskfaktorer är störst ? Frekvent stimulering och/eller att man använder sig av för stora penisar eller dildosar där?
Citera
2008-03-24, 20:55
Medlem
LoFFs avatar
skulle nån vilja ha en hård stång i röven? trodde inte det. klart som fan att hon fick ont
Citera
2008-03-24, 21:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Johan 78
Ett hål som är avsett för mat och spyor då?

Gillar du att få något uppstoppat i röven? Och vad gäller oralsex på män så gillar ju dom flesta kvinnor inte ens att suga, många gör det för att killen vill.
Citera
2008-03-24, 21:13
Medlem
Att man ska behöva köra upp tamponger i arslet för att ringmuskeln blivit för slapp och inte kann hålla kvar bajset efter analsex är propaganda från skolan.

Analsex är dock inte bra eftersom tarmväggarna är sköra och där finns även små-små blodkärl som lätt och garanterat spricker vid analsex. Därmed ökas risken för infektioner och dylika hemskheter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in