2006-10-12, 10:18
Bannlyst
Finns det någon duktig, privat tatuerare?
Citera
2006-10-12, 10:27
Medlem
johnny_viciouss avatar
Varför vill du ha tag på en privat tatuerare? Är det inte bättre att gå till en vanlig studio?
Citera
2006-10-12, 10:38
Medlem
MisterGGs avatar
Stick iväg till Left hand! bättre tatuerare är nog svårt att få tag på ..
Citera
2006-10-12, 11:13
Medlem
miriams avatar
åk till Boden i stället till Poppen han är en av Sveriges bästa tatuerare han har vunnit flera priser folk åker lååångt för att få tatuera sig hos honom.
Citera
2006-10-12, 12:06
Medlem
MisterGGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miriam
åk till Boden i stället till Poppen han är en av Sveriges bästa tatuerare han har vunnit flera priser folk åker lååångt för att få tatuera sig hos honom.

Jag har också hört att han är jävligt bra. Men ska tydligen vara sjukt svår att få tag på? det finns en kille där uppe i skogarna som kör hemma.. "Jeriz" kallar han sig på nätet.. Enormt duktig tatuerare.. han kommer garanterat att tillhöra eliten inom svensk tatueringskonst om ett par år..

Hans första tatuering som han utförde på en kund såg bättre ut än min 50:e tatuering.. En del verkar fan vara födda till att tatuera..
Citera
2006-10-12, 12:50
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterGG
Hans första tatuering som han utförde på en kund såg bättre ut än min 50:e tatuering.. En del verkar fan vara födda till att tatuera..
Hehe, man kanske skulle testa då, men veeeeet ju aldrig, man ju vara världens begåvning utan att veta om det. Någon som ställer upp med lite hud?
Citera
2006-10-14, 11:06
Bannlyst
betydligt billigare hos privata tatuerare
de var därför ja fråga
Citera
2006-10-14, 18:09
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PoetOfPassion
betydligt billigare hos privata tatuerare
de var därför ja fråga
Du tror inte det finns ett visst samband mellan pris <---> kvalité?
Citera
2006-10-14, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Du tror inte det finns ett visst samband mellan pris <---> kvalité?
det är väl som alla andra svart jobb, billigare & lika bra. om det nu inte är knarkar gösta som har fått för sig att börja tatuera
Citera
2006-10-14, 19:08
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av strongis
det är väl som alla andra svart jobb, billigare & lika bra. om det nu inte är knarkar gösta som har fått för sig att börja tatuera
rätt ofta huvudet på spiken där.
Citera
2006-10-18, 06:44
Medlem
miriams avatar
Har hört att Poppen tydligen har öppnat en studio här i stan (Boden) men jag har inte hittat något telnr dit men ska åka förbi och se när han öppnar och kolla tel nr.
Citera
2006-10-19, 14:15
Medlem
Jag var hos House of Pain i Lulelå när jag var där. Var han den unga snubben med glasögon som tatuerade mig, det var nåt år sen och jag tror han var lärling då men jäkligt duktig. Alla var jäkligt trevliga där också
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in