Hej, jag har en helt okej balans när jag är nyckter, men när jag tar droger så är det helt sjukt. Speciellt på Cb, det konstiga är att annat folk jag pratat med får tvärt om. dom får bättre balans och blir skitgrymma på att jonglera. Tryckte i mig 30 mg diazepam nyss och har fan ingen balans någonstans: Är det så för er också?
Det normala tillståndet vid intag av allehanda droger är att balansen påverkas. Sedan är detta naturligvis väldigt individuellt samt om en person är van vid en drogs effekter.
På amfetamin blir man inte yr, om man inte överdoserar, men då kan å andra sidan balansen bli rejält påverkad särskilt i mörkret. På benso och cannabis blir man väl ungefär som på alkohol, och på opiater kan man bli riktigt snurrig. Jag blev litet yr av DXM, när jag testade det, och svamp kan man också bli litet vinglig av. De flesta droger verkar påverka balansen men i olika utsträckning.
Benso kan man bli jävligt snurrig av om man tar mycket, speciellt om man är ovan. Trådskaparen behöver inte oroa sig för att ha ett undermåligt balanssinne.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!