Flashback bygger pepparkakshus!
2006-10-12, 01:34
Medlem
Sonic2k5s avatar
Hej, jag har en helt okej balans när jag är nyckter, men när jag tar droger så är det helt sjukt. Speciellt på Cb, det konstiga är att annat folk jag pratat med får tvärt om. dom får bättre balans och blir skitgrymma på att jonglera. Tryckte i mig 30 mg diazepam nyss och har fan ingen balans någonstans: Är det så för er också?
Citera
2006-10-12, 09:44
Medlem
Peta_Es avatar
Det normala tillståndet vid intag av allehanda droger är att balansen påverkas. Sedan är detta naturligvis väldigt individuellt samt om en person är van vid en drogs effekter.
Citera
2006-10-12, 10:53
Medlem
Nemesis1s avatar
Jag har hört att en blandning av GBL och klonazepam hjälper om man skall gå på lina...

Eller så var det en lina som hjälpte om man gick på GBL och klonazepam...
Citera
2006-10-12, 11:57
Medlem
Kricas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Jag har hört att en blandning av GBL och klonazepam hjälper om man skall gå på lina...

Eller så var det en lina som hjälpte om man gick på GBL och klonazepam...

Antagligen de senare alternativet
Citera
2006-10-12, 12:32
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krica
Antagligen de senare alternativet
Ajdå, jag gav just tipset om att dopa sig med Iktroviril/GBL till min kompis som är zigenarballerina och går på lina...

Så det kan gå!
Citera
2006-10-12, 14:32
Medlem
Arkomanns avatar
På amfetamin blir man inte yr, om man inte överdoserar, men då kan å andra sidan balansen bli rejält påverkad särskilt i mörkret. På benso och cannabis blir man väl ungefär som på alkohol, och på opiater kan man bli riktigt snurrig. Jag blev litet yr av DXM, när jag testade det, och svamp kan man också bli litet vinglig av. De flesta droger verkar påverka balansen men i olika utsträckning.
Citera
2006-10-12, 16:13
Medlem
ExCowboys avatar
Benso kan man bli jävligt snurrig av om man tar mycket, speciellt om man är ovan. Trådskaparen behöver inte oroa sig för att ha ett undermåligt balanssinne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in