2006-10-11, 21:24
Medlem
hej hej!..

jag skulle vilja ha massor av drinkrecept, typ dom internationella drinkarna..

nån sida som har massor av drinkrecept eller nån som har en text fil eller något med alla internationella drinkar ?
Citera
2006-10-11, 21:39
Medlem
Den här tråden hör hus i alkohol-forumet.
Citera
2006-10-11, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pretending.
Den här tråden hör hus i alkohol-forumet.

jag tycker den hör bättre hemma här, i alkohol forumet är det mest diskussioner om alkohol i helhet, jag är ute efter dom internationella drink recepten, och dom platsar bättre under "Mat & Dryck"

Citera
2006-10-11, 22:07
Medlem
NinjaRövardottes avatar
http://www.drinksmixer.com/ bär ha det du letar efter, annars blir jag brydd.
Citera
2006-10-11, 22:52
Medlem
Mycket brao sida är www.cocktailguiden.com eller kanske det var .se iaf skitbrao
Citera
2006-10-12, 03:58
Medlem
DevilDists avatar
www.webtender.com eller www.fyllo.net är de jag brukar använda mig av, men jag tror att sökfunktionen också skulle funka om man bara försökte...
Citera
2007-03-13, 01:45
Medlem
Psyko Dads avatar
Jag har en favorit som jag blandade till på vad frys & kyl hade att erbjuda. den blev strålande ! Massa frusna hallon, vanilj vodka & apelsin juice. Strålande gott.
Citera
2007-03-13, 02:40
Medlem
Squalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko Dad
Jag har en favorit som jag blandade till på vad frys & kyl hade att erbjuda. den blev strålande ! Massa frusna hallon, vanilj vodka & apelsin juice. Strålande gott.
Det här var kanske en lite onödig bump, då trådskaparen har fått sidor så det räcker, och du knappt håller topic?
Citera
2007-03-19, 14:09
Medlem
Psyko Dads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Squalo
Det här var kanske en lite onödig bump, då trådskaparen har fått sidor så det räcker, och du knappt håller topic?
Och det gör du mer då med ditt gnäll ?
Citera
2007-03-19, 14:11
Medlem
davidoffs avatar
Tranans drink bok ar att rekomendera da den ar latt att folja och har roliga drinkar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in