Hej, misstänker min flickvän för lite saker.. Finns det ngt program eller nåt där jag kan se vad hon sitter o skriver med en spec kille över msn? Kan man köra ett sånt där fjärrhjälp program kanske? Eller ngt annat lätt program man kan använda sig av för att se vad hon pysslar med? Tacksam för hjälp. MVH!
sökte en gång till o hittade "radmin" men det verkar ju som att hon då måste va med på att jag kikar.. jag ville kunna kika i smyg. Och få henne att installera det själv... Är en trojan ett bättre alternativ hur ska jag få tag i det isåfall?
För jag vill kika utan att hon vet om det så att säga.. svårt om hon måste acceptera "datordelningen" så att säga... Ngn som kan hjälpa mig?
OT: Själv tycker jag det är lägre än Glocalnet att hålla på att spionera på sin partner på det här viset. Respektera hennes privatliv och om det är något du vill ta upp så prata med henne!
bespara mig moralpredikan, du vet inte våran historia eller så. Jag frågar om program endast eller sätt att få fram ngt. Alltså det e inte säkert jag kan sitta vid hennes dator på ett bra tag. vi bor nämnligen just nu 35mil från varandra. Jag vill kunna skicka ngt till henne nu eller så, som jag härifrån min dator kan kika på hennes msn oså.. E d möjligt? tack på förhand! MVH