2021-03-30, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Vilket givetvis kompliceras av att hon antagligen tyckt att det var fel hela tiden, fast tvingades hålla käften i flera år, på grund av "ingångna avtal".

Exakt så och det var ju därför hon blev vald till partiledare för Liberalerna.
Citera
2021-04-03, 08:35
Medlem
Sabuni bygger vi möjligheternas land.

https://twitter.com/liberalerna/stat...20201008689165
Citera
2021-04-04, 00:29
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Inte mycket till skvaller men jag såg negerhonan i Gamla stan förra året. Hon hade några säkerhets vakter med sig.
Citera
2021-04-04, 00:47
Medlem
sk33s avatar
Jag måste säga att jag är besviken. Trodde Sabuni skulle röra om direkt när hon blev partiledare, men hon fick ju kuva sig tämligen omgående. Att kaxa sig mot "skinnskallar" är visserligen tufft, eller var då, men att gå emot sina motståndare är en sak. Att gå emot sina egna en annan. Sabuni har gått hårt åt könsstympning och förespråkat tvångskontroller av unga tonårstjejer, så liberal hon är, men det är några år sedan. Har släkten tagit henne i örat, eller vågar hon inte ta bladet från munnen när hon nått partiledarposten?

Är hon religiös? Alltså på riktigt, inte bara "uppvuxen i en viss kultur, blabla"

Är hon inte det kan hon ju börja kräva att religiösa byggnader ska vara öppna för alla oavsett kön, att även könsstympning av småpojkar måste förbjudas, att skolor ska hållas fria från religion, och andra liberala värderingar i synen på homosexualitet, kvinnans rättigheter, med mera. När SD kommer med förslag rynkar många på näsan, men inte allt är rasistiskt, om L är snabba kan de ta initiativet ifrån SD och M i en del frågor.

Är hon däremot religiös bör hon ju, precis som alla partiledare med den diagnosen, avgå.
Citera
2021-04-04, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sk33

Är hon däremot religiös bör hon ju, precis som alla partiledare med den diagnosen, avgå.

Nej, det tror jag inte. Men jag håller med.

Men hon gillar ju äldre karlar. Så man kanske har en chans. Hon bor i närheten. Lite sugen, faktiskt.
Citera
2021-05-11, 12:37
Medlem
Hon är ju rätt snygg.
Citera
2021-05-11, 22:33
Medlem
Orsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Inte mycket till skvaller men jag såg negerhonan i Gamla stan förra året. Hon hade några säkerhets vakter med sig.
Det såg säkert kul ut, antagligen var det första du såg några karlar i mörka kostymer som gick tätt samman; sedan upptäckte du en kortväxt person mitt i gruppen. Jag mötte Beatrice Ask på Odengatan när hon var justitieminister; den första jag såg var inte hon, bara några storväxta karlar.
Citera
2021-05-11, 23:48
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orsa
Det såg säkert kul ut, antagligen var det första du såg några karlar i mörka kostymer som gick tätt samman; sedan upptäckte du en kortväxt person mitt i gruppen. Jag mötte Beatrice Ask på Odengatan när hon var justitieminister; den första jag såg var inte hon, bara några storväxta karlar.

Ja, precis det var ungefär så det var. Hon gick i mitten och en massa manliga vakter runt henne.
Citera
2021-06-03, 15:06
Medlem
Nyamko Sabuni: Väljare har väldigt lite förtroende för mitt parti just nu

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/nyamko-sabuni-1

Äger hon verkligen Liberalerna..?
Citera
2021-06-29, 15:18
Medlem
Nyamko Sabuni i Bikini?

Någon som lyckats fånga ..
Citera
2021-08-11, 12:03
Medlem
Hade gärna velat se henne naken,undrar om hon är helrakad eller endast en liten sträng av hår.
Citera
2021-08-11, 12:26
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gemsen
Hade gärna velat se henne naken,undrar om hon är helrakad eller endast en liten sträng av hår.
Har väl mikrofonfrilla?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in