2006-10-05, 17:31
Medlem
-Q-s avatar
Den här avataren har många börjat få ha på sistonne: http://www.flashback.org/images2006/misc/blocked_avatar.gif
Och så såg jag att den hette blocked_avatar.
Så jag undrar om det finns något sätt där man kan välja att man vill se de avatarerna?
Citera
2006-10-05, 17:36
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Q-
Den här avataren har många börjat få ha på sistonne: http://www.flashback.org/images2006/misc/blocked_avatar.gif
Och så såg jag att den hette blocked_avatar.
Så jag undrar om det finns något sätt där man kan välja att man vill se de avatarerna?
kontrollpanel--->Redigera Alternativ--->Show offensive avatars (Längst ner.)
Citera
2006-10-05, 17:42
Medlem
uNderdog_101s avatar
Nu blev jag intresserad. Jag har inte märkt detta, och jag verkar ha det så att det inte visar "offensive avatars".
Vilka användare har det?
Citera
2006-10-05, 17:56
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uNderdog_101
Nu blev jag intresserad. Jag har inte märkt detta, och jag verkar ha det så att det inte visar "offensive avatars".
Vilka användare har det?
alla som har "Parental Advisory Explict Content" som avatar har kryssat i rutan "My avatar is offensive". Men som sagt, du ser dom bara om du inte har kryssat i ovan nämnda ruta.
Citera
2006-10-05, 18:41
Medlem
Bä$tuzs avatar
Har sett någon ha en sådan skylt under sitt namn men det trodde jag var som de hade den bilden som avatar. Borde vara standardinställningen att man visar alla avatarer tycker jag. Nu blir man ju dock nyfiken och jag kommer inte ihåg vilka som hade den där skylten tidigare. Kan inte alla posta i tråden som har "Parental advisory" på sin avatar?
Citera
2006-10-05, 19:25
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bä$tuz
Har sett någon ha en sådan skylt under sitt namn men det trodde jag var som de hade den bilden som avatar. Borde vara standardinställningen att man visar alla avatarer tycker jag. Nu blir man ju dock nyfiken och jag kommer inte ihåg vilka som hade den där skylten tidigare. Kan inte alla posta i tråden som har "Parental advisory" på sin avatar?
Fan vad ni rör till det, det är ju bara att kika runt lite på forumet så kommer du se alla. Det är knappast något för delforumet flashback att se alla som har kryssat i rutan "offensive avatars", jag har till och med svårt att se existensberättigandet i loungen. Och självklart är det bästa alternativet att ha "hide" på som standard. Annars så kommer du in som gäst när du sitter på ditt kontorsjobb och upp hoppar en bild med en brud som bli påsatt av en pitbull när du smygkikar in i alternativa sexualiteter....
Citera
2006-10-05, 20:34
Medlem
-Q-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
kontrollpanel--->Redigera Alternativ--->Show offensive avatars (Längst ner.)
Tackar

Citat:
Ursprungligen postat av uNderdog_101
Vilka användare har det?
denna användaren har det tex:
http://www.flashback.org/member.php?u=122131
nu när jag ändrat inställningarna har jag ingen aning om vad som var explict med den dock...
Citera
2006-10-05, 21:16
Medlem
Snövits avatar
Citat:
denna användaren har det tex:
http://www.flashback.org/member.php?u=122131
nu när jag ändrat inställningarna har jag ingen aning om vad som var explict med den dock...

Användaren väljer själv om man vill klicka i "My avatar is offensive".
Citera
2006-10-05, 21:23
Medlem
Haecceitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Vad är vitsen med att ha en avatar som man vill att folk inte ska få se? Eftersom man själv klickar i att den är offensive menar jag.
Citera
2006-10-05, 21:26
Medlem
-Q-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
jag vet, men jag vet fortfarande inte vad som var explict med den.

Citat:
Ursprungligen postat av Haecceity
Vad är vitsen med att ha en avatar som man vill att folk inte ska få se? Eftersom man själv klickar i att den är offensive menar jag.
Man kanske har en naken brud man vill folk ska se, men den blir borttagen om man inte kryssar i den rutan. Då är det kanske bättre att nårra ser den än att ingen ser den.
Citera
2006-10-05, 21:35
Medlem
Haecceitys avatar
Citat:
Man kanske har en naken brud man vill folk ska se, men den blir borttagen om man inte kryssar i den rutan. Då är det kanske bättre att nårra ser den än att ingen ser den.
Ah, jag som är tokpantad, man kan alltså kryssa i att man inte vill se andras avatarer oxå
Citera
2006-10-05, 21:52
Medlem
Snövits avatar
Citat:

Nej vi tar inte bort avatarer som bara är lättklädda eller liknade. Vi kan be användaren klicka i så att andra inte behöver se den.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in