2006-10-09, 15:08
Medlem
Asmodeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysonoxen
Det gör alla anställda på Bonniers också, så med din retorik är precis 100% som står i deras utgivna publikationer lögn och förbannad dikt?
Anser du att det är en bra jämförelse?
Citera
2006-10-09, 15:08
Medlem
Mysonoxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asmodeus
Om det stämmer (och om man bortser från att han arbetar för minst sagt partiska judar) så är han fortfarande fanatiskt fixerad vid ämnet. Det är ett gott skäl till att ta allt han uttalar sig om med en stor nypa salt.

Jag tycker inte han ger ett fanatiskt intryck då man ser honom, ska du snacka fanatiker bör du snarare kolla in de muslimska demonstrationer, tal, videofilmningar med självmordsbombare in spe och sånt som grasserar på nätet...
Citera
2006-10-09, 15:09
Medlem
Mysonoxens avatar
Citat:
Anser du att det är en bra jämförelse?

Ja, då du skrev "arbetar för judar"!
Citera
2006-10-09, 15:09
Bannlyst
Citat:
Om det stämmer (och om man bortser från att han arbetar för minst sagt partiska judar) så är han fortfarande fanatiskt fixerad vid ämnet. Det är ett gott skäl till att ta allt han uttalar sig om med en stor nypa salt.
Nej det är inte alls ett gott skäl, det är snarare bara ännu en ad hominem från din sida.

Som sagt, skriv vart han har fel istället. Ju mer du repeterar att han är jude eller arbetar för judar osv, desto mer minskar din trovärdighet. Vi skiter nämligen i hans motiv till det hela, vi går på vad han säger om islam. Och det han säger är fakta.
Citera
2006-10-09, 15:11
Medlem
Asmodeuss avatar
Av någon anledning tror jag inte att du, GayMan, skulle vara utan misstänksamhet om det var fråga om en muslim som talade för den muslimska saken.
Citera
2006-10-09, 15:12
Medlem
Asmodeuss avatar
Min trovärdighet är inte i centrum här. Jag spyr bara ut min antisemitism.
Citera
2006-10-09, 15:12
Bannlyst
Citat:
Av någon anledning tror jag inte att du, GayMan, skulle vara utan misstänksamhet om det var fråga om en muslim som talade för den muslimska saken.
En tu quoque riktad mot mig. Ja det måste ju betyda att Robert Spencer har fel!
Citat:
Ja det märker vi, just därför du saknar trovärdighet.
Citera
2006-10-09, 15:13
Medlem
Mysonoxens avatar
Citat:

Där kom i alla fall sanningen fram.
Citera
2006-10-09, 15:14
Medlem
Asmodeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GayMan
Ja det märker vi, just därför du saknar trovärdighet.
En besatt islamofob har väl mycket mer trovärdighet antar jag.
Citera
2006-10-09, 15:15
Medlem
Asmodeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysonoxen
Där kom i alla fall sanningen fram.
Jag undergår en psykiatrisk undersökning just nu, judarna under sängen ansåg att antisemitism var en sinnessjukdom och slaktade därefter miljontals europeer.
Citera
2006-10-09, 15:16
Bannlyst
Citat:
En besatt islamofob har väl mycket mer trovärdighet antar jag.
Ja, eftersom ordet islamofob är rent påhitt då det inte finns någon människa i värden som lider av denna fobi. Antisemitism däremot är befogat med tanke på att judar verkligen har fått utstå mycket skit från idioter som dig.
Citera
2006-10-09, 15:18
Medlem
Asmodeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GayMan
Ja, eftersom ordet islamofob är rent påhitt då det inte finns någon människa i värden som lider av denna fobi. Antisemitism däremot är befogat med tanke på att judar verkligen har fått utstå mycket skit från idioter som dig.
Börjar misstänka att det är Spencer själv som ligger bakom din användare. Inte kan man väl vara så besatt av ett ämne?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in