2006-10-03, 19:46
Medlem
J.Ns avatar
Jag var på Berns i Stockholm och såg New York Dolls 1 oktober.

Bortsett från att jag såg Fb's Janne Axelssons så såg jag också en känd svensk skådis som hånglade loss med en annan kille (även han skådis, dock mindre känd)...

Killen jag syftar på är ganska kraftig och har ganska kort lockigt hår, spelar oftast en ilsken eller otrevlig typ.

Jag och sambon inbillar oss att vi sett honom mer i tv-serier än i filmer, men jag tror han har gjort film också.

Det stör mig att jag inte kan komma på vad fan han heter så jag kan inte googla upp en bild eller artikel om honom.

Så är det någon som med den korta infon kan droppa lite bilder/idéer på vem det gäller?

(Den andra killen han uppträdde direkt kärleksfullt med är kort, ganska smal och snobbigt klädd. Sidbena och glasögon. Som sagt även han troligen skådis men mindre känd, men ändå en person många borde känna igen).

så vitt jag vet är ingen av dem offentligt homosexuella.
Citera
2006-10-03, 19:58
Medlem
erikbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.N

Bortsett från att jag såg Fb's Janne Axelssons så såg jag också en känd svensk skådis som hånglade loss med en annan kille (även han skådis, dock mindre känd)...

Killen jag syftar på är ganska kraftig och har ganska kort lockigt hår, spelar oftast en ilsken eller otrevlig typ.

Jag och sambon inbillar oss att vi sett honom mer i tv-serier än i filmer, men jag tror han har gjort film också.

Det stör mig att jag inte kan komma på vad fan han heter så jag kan inte googla upp en bild eller artikel om honom.

Så är det någon som med den korta infon kan droppa lite bilder/idéer på vem det gäller?

(Den andra killen han uppträdde direkt kärleksfullt med är kort, ganska smal och snobbigt klädd. Sidbena och glasögon. Som sagt även han troligen skådis men mindre känd, men ändå en person många borde känna igen).

Hmm vem kan det vara. Inte D*n Ekb*rg va?
Citera
2006-10-03, 20:10
Medlem
davidoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.N

Kanns som dom e ganska oppna om dom hanglar pa Berns
Citera
2006-10-03, 20:39
Medlem
Vilken ålder är det på den mystiske mannen? Samt på den mindre kända, men dock mystiske mannen?
Citera
2006-10-03, 20:41
Medlem
L0darens avatar
Kan det vara Dan Ekborg?

http://www.stadsteatern.stockholm.se/medverkande/img/1434_p.jpg
Citera
2006-10-03, 21:02
Medlem
Kraftiga, krulligt hår?

Per Morberg

Claes Malmberg

Peter Harrysson
Citera
2006-10-03, 21:04
Medlem
fulltexts avatar
Börje A? Han har ju haft en del homoerotiska äventyr.
Citera
2006-10-03, 21:07
Medlem
Eller...

Leif Andreé
Citera
2006-10-03, 21:08
Moderator
impieteers avatar
Benny Haag?
Citera
2006-10-03, 21:22
Medlem
Thomas Bolme?

Nä det här går ju inte. JN har en brist som trådstartare på ett skvallerforum:

Man måste ju ha nåt att gå på, som "ni vet han i Rederiet, den där typen".

Nu kan vi ju gå igen hela teaterförbundet och JN vet ju ändå inte vilken VI syftar på, lika lite som vi vet vem HAN syftar på.

Skott i mörkret.
Citera
2006-10-03, 22:13
Medlem
Truxas avatar
Är det han som spelade någon överläkare i den där kassa svenska sjukhusserien?
Citera
2006-10-03, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cyborg Baleout
Thomas Bolme?

Nä det här går ju inte. JN har en brist som trådstartare på ett skvallerforum:

Man måste ju ha nåt att gå på, som "ni vet han i Rederiet, den där typen".

Nu kan vi ju gå igen hela teaterförbundet och JN vet ju ändå inte vilken VI syftar på, lika lite som vi vet vem HAN syftar på.

Skott i mörkret.

Instämmer. JN måste vara mycket aktiv här för att vi ska få fatt på den mystiske mannen och kontinuerligt kommentera våra förslag. Han har skapat en stor nyfikenhet hos mig nu och får ta sitt ansvar!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in