Citat:
Ursprungligen postat av Raoul
Den här Russ Georgiev, finns det några bra länkar om hans meritlista som gör att han getts epitet världens mest ökända fuskare?
Tycker det verkar ligga en hel del babbel kring den här personen. Mekaniker uppger inte att de är mekaniker, en mekaniker som uppger sitt namn är nog inte en speciellt duktig sådan utan är mest ute efter uppmärksamheten det kommer med då han antagligen har en sida man måste betala för att bli meddlem i etc.. Nej men, se på tusan.
EDIT: Ser nu att han aldrig hävdat att han är mekaniker iofs, han pysslar tydligen bara med hightech shit. Kanske inte ens sitter vid bordet och spelar själv då. Det kan jag ju köpa att han kan göra samtidigt som han uppger sitt namn. Vekling.
Hade jag varit den här världsbästa mekanikern som denna Russ talar om skulle jag ALDRIG hänga med en snubbe som går ut med sitt namn och öppet talar om sina scams, i den världen är det ju för fan förenat med livsfara.
Hur nu han kan veta att han är världens bästa tycker jag är relativt roande i en värld som bygger på att man ska dölja det så väl som möjligt. Men jag antar att det är en kompis till honom eller något och han vill vara snäll.
Titeln "Öppet bäst i världen" bör gå till den nästan helt blinda Richard Turner. Han är skrämmande.
Personligen vet jag inte mer om Russ och dessa personer än vad denna historia förtäljer och det är väl det dom lever på om dom nu är äkta vara, att folk oftast inte vet. Men det är ju fan inte smart att slänga upp en sida med mafia i titeln, öppet säga att man fuskar och toppa av det med att uppge sitt namn. Idioter.
Men kan dom leva på det så kör hårt. Kan inte påstå att jag bryr mig speciellt om någon fuskar eller inte när det kommer till poker, irriterar mig på försök att få det att verka som en sport, och mer än så; En hederlig och ärlig sport.
Men det är en annan tråd.
Personligen hoppas jag det hela växer och exploderar ur all proportion. You gotta love a scandal.
//cocaineduck