När jag rullar runt med polarna brukar det bli något med mycket dunk. Hip-hop eller trance. Eller så blir det något som alla känner till och tycker om.
Om jag kör själv blir det något lugnare. The Doors och Bob Dylan är bra kamrater att ha med sig på vägen.
Har ju inget körkort.
Men min kamrat som jag åker med dagligen hara bara skivor med Raised Fist, From Autumn To Ashes, The Used och en blandskiva jag bränt åt honom.
Tycker om att åka med honom, han kör dessutom evo så det går undan
När jag rullar runt med polarna brukar det bli något med mycket dunk. Hip-hop eller trance. Eller så blir det något som alla känner till och tycker om.
Håller med, mycket bas ska det vara å helst hip-hop eller trance
Jag brukar koppla in en MD eller MP3-spelare, och inte koppla ur den förrän månader efteråt. Det är skönt att kunna ha variation utan att behöva släpa med sig en massa skivor.
Beroende på humör, tidpunkt och sällskap lyssnar jag på olika musik. Min tidigare flickvän ville alltid lyssna på 80-talsmusik som Hall & Oates, Simple Minds och dylikt, vilket har färgat av sig lite. Har jag bråttom lyssnar jag på snabb punk eller tung heavy. Raised Fist är en bra kombination.
Om jag kör på natten, vilket jag gör ganska ofta, är det viktigt att ha Isis i bilen.
Av någon orsak har jag också alltid Faith No Mores samlade produktion med mig också. Om jag kommer hem sent efter en lång körväg, brukar jag sätta på Misfits "American Nightmare".