2002-03-28, 22:18
Medlem
Säga vad man vill om hennes utseénde, men hon är ju smart i alla fall.
Betala för healing och få gratis sex på köpet.
"Bengen" kan inte göra ett jota åt det.

ABC-nyheterna för en knapp timme sedan.
Citera
2002-03-28, 23:44
äldre konto (old)
Ej medlem
SÖDERTÄLJE MARIKA I TV

var hon lika ful i verkligheten?
Citera
2002-03-29, 00:51
Medlem
SÖDERTÄLJE MARIKA I TV

Det lustiga var att hon inte ville visa facet i TV (rädd för att skrämma iväg kunderna?).
Men hon är tydligen nyfoman och gubben kan inte ge henne tillräckligt enligt reporten.

Samma "beng" som gjorde rassia mot negressen Maria som höll till på söder häromåret, uttalade sig i TV och sa att det var förteckt bordell......ja tacka f-n för det......vem pröjsar 800 för healing?????
Men som sagt....dom kan inte göra ett sk-t
Citera
2002-03-29, 01:51
äldre konto (old)
Ej medlem
SÖDERTÄLJE MARIKA I TV

Är det ingen annan generös herre som precis som jag också har börjat tröttna på att de damer som vi underhåller ekonomiskt mer och mer går till media och berättar om deras \"torskar\". Jag tycker faktiskt att det är dags att vi börjar bojkotta de eskorter som går till Media. Idag var exempelvis Maria i Södertälje ute och valsade om oss kunder vilket betyder med säkerhet att polisen nu kommer att spana ute hos henne (very smart). Är det inte dags att sätta ner foten och visa att man inte kan \"bita den hand som föder en\".
Citera
2002-03-29, 05:40
Medlem
SÖDERTÄLJE MARIKA I TV

Hur kan snuten veta vem det är om hon var anonym i TV?
Du är visst lika korkad som du är patetisk.
Citera
2002-03-29, 09:21
äldre konto (old)
Ej medlem
SÖDERTÄLJE MARIKA I TV

Målet är uppnått.
Ännu ett gäng fyllgubbshänder har blivit tomma.
Citera
2002-03-29, 09:47
Medlem
SÖDERTÄLJE MARIKA I TV

Hej Alla Män!Jag visste inget om TV4,men jag godkänner ABC och Tidningen.Härmed hälsar den persson -Bosse-från Stockholm för tipps till LT.Han ringde för att skada mig.Nu detta journalist vill snacka med honom att överlämna den present för \\\"den bästa tipps\\\".Jag vill inte kasta sten på den kille.Han hade säkert en orsak för sitt handling...kanske en halick...
Ni diskuterar om mina healingpriser:Den summor:800-1000-1500 Sek är pakettpriser för 2-3-4 behandling med healing.GRATIS SEX medföljer den första behandling om en man vill!Jag har alla mina handlingar -bl.a.att jag är nymfoman-och detta gör att änligt min gynekolog,jag kan ligga med MÄN,för detta är ,som medicin,och män,vem kommer till mig för behandling,detta hämtar bara detta nödvändig medicin och detta är inte straffbar änligt svensk lag!Om min utseende:Alla har sina egna öga.Titta mina bilder och bedöm själv.Lyssna inte andra mäns åsikt,vem har kanske andra smak som Du har.Bedöm själv!Jag kommer inte och förendra mig,min åsikt ALDRIG!!!!!,-för detta är nödvändigt åt mig.Jag skvallra aldrig för mina besökare,mina patienter för jag har tystnadsplikt pga.min företag.
Alla kan bestämma kommer,eller ej.Besöker mig,eller ej!Lägger med mig ,eller ej!
Jag öskar ett GLAD PÅSK för alla.Maria
Citera
2002-03-29, 09:47
Medlem
SÖDERTÄLJE MARIKA I TV

Till Kath

Det finns inte så många Maria i Södertälje så polisen vet naturligtvis vem det är.
Citera
2002-03-29, 10:11
äldre konto (old)
Ej medlem
SÖDERTÄLJE MARIKA I TV

Oj då - Marika har tydligen tystnadsplikt!!!!!!
Citera
2002-03-29, 11:47
Medlem
SÖDERTÄLJE MARIKA I TV

Men inte inne i mottagningen,och jag tar betald endast för behandlingar.Om en persson är tillräcklig villig att betala dagsböte,då han kan erkänna saker,men han kommer och ljuga:Han betalar endast för behandlingar,inte mer.Istället dagsböte ger pengar till frälsningarmen......Jag står fast vid detta sanning!!!
Citera
2002-03-29, 19:23
Medlem
SÖDERTÄLJE MARIKA I TV

Om vi säger så här; jag är inte så dum så jag tar den här tråden på allvar...
Citera
2002-03-29, 19:35
äldre konto (old)
Ej medlem
SÖDERTÄLJE MARIKA I TV

Kalleplong säger:

Hur kan man som eskort berätta om sin verksamhet i TV och sen inte fatta att polisen nu blir så retade att de bara mäste visa resultat. Sen måste ju Marika också förstå att journalisten berättar för polisen vilken tjej det är och vad hon bor för att få en kommentar av polisen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in