SÖDERTÄLJE MARIKA I TV
Hej Alla Män!Jag visste inget om TV4,men jag godkänner ABC och Tidningen.Härmed hälsar den persson -Bosse-från Stockholm för tipps till LT.Han ringde för att skada mig.Nu detta journalist vill snacka med honom att överlämna den present för \\\"den bästa tipps\\\".Jag vill inte kasta sten på den kille.Han hade säkert en orsak för sitt handling...kanske en halick...
Ni diskuterar om mina healingpriser:Den summor:800-1000-1500 Sek är pakettpriser för 2-3-4 behandling med healing.GRATIS SEX medföljer den första behandling om en man vill!Jag har alla mina handlingar -bl.a.att jag är nymfoman-och detta gör att änligt min gynekolog,jag kan ligga med MÄN,för detta är ,som medicin,och män,vem kommer till mig för behandling,detta hämtar bara detta nödvändig medicin och detta är inte straffbar änligt svensk lag!Om min utseende:Alla har sina egna öga.Titta mina bilder och bedöm själv.Lyssna inte andra mäns åsikt,vem har kanske andra smak som Du har.Bedöm själv!Jag kommer inte och förendra mig,min åsikt ALDRIG!!!!!,-för detta är nödvändigt åt mig.Jag skvallra aldrig för mina besökare,mina patienter för jag har tystnadsplikt pga.min företag.
Alla kan bestämma kommer,eller ej.Besöker mig,eller ej!Lägger med mig ,eller ej!
Jag öskar ett GLAD PÅSK för alla.Maria