• 5
  • 6
2006-10-02, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Racooon
Tjena.

OK, nån som kallar sig "Rövskägg" stöds, och hyllas, av någon som kallar sig "It_is_MY_fitta".
Hmmm? Vem ska man lita på. Dessa tomtar eller två världsorganisationer? Nääee...det här blir klurigt.

FN har besökt Lundin Oils block. Deras representant sa i diskussioner med bolaget att han inte tror oljan har något med kriget att göra, men att det är en möjlighet till fred i landet. Det är bra, eftersom du litar på den organisationen. Amnesty har en rapport från Christian Aid baserad på ögonvittnen. Lundin Oil nekar att bolaget har kännedom om att nåt ska ha skett som de andrahandsuppgifter beskrivna ögonvittnen i rapporten påstår.
Citera
2006-10-02, 22:50
Medlem
Citat:
OK, nån som kallar sig "Rövskägg" stöds, och hyllas, av någon som kallar sig "It_is_MY_fitta".
Hmmm? Vem ska man lita på. Dessa tomtar eller två världsorganisationer? Nääee...det här blir klurigt.

Två världsorganisationer = En mer eller mindre suspekt kristen lobbyorganisation som HÄNVISAR till två världsorganisationer. Din dumme fan, läser du inte ens länkarna du postar? Vidare är det uppenbart att du är helt okunnig i frågan eftersom du inte ens bemöter det jag skrev om pipelinen och tidpunkten för fynden i Sudan.

Människor som du, som anser sig har rätt till allehanda bestämda åsikter, utan att kunna eller veta ett skit, är det värsta jag vet. Försvinn ur denna tråd och låt oss hedra en stor entrepenör i fred. Du har inget att bidra med här.
Citera
2006-10-03, 11:09
Medlem
Atems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av belzebubb
Jag skulle inte sträcka mig så långt som att glorifiera den globala kapitalismen men en sak är säker, vänstern är värre och ska enbart hålla käft. Medan en kapitalist ofta åtminstone bidrar på något vis till det land han parasiterar på så bidrar inte vänstern ett enda dugg. Vänstern åker förfan runt i världen och köper vapen åt vänstergerillor! Eller ger bistånd som hamnar hos vänsterdiktaturer och vänstergerillor. Det är vänstern själva som skapat massor av det lidande de påstår sig ogilla, det är dom själva som satt vapnen i händerna på barnsoldaterna. Vänsterns "hjälp" leder enbart till död och förintelse, i BÄSTA fall till bara ren kapitalförstörelse. Som när vänstern skänkte flyglar till Indien eller skickade iväg en hel nedmonterad fabrik till något negerland som inte kunde montera ihop skiten. Så jämfört med vänstern så är kapitalisterna ofta bättre, för att dom ska kunna fortsätta parasitera så krävs det ju att dom gör en del positiva bidrag också.

Vad är det för vapen som köps åt vilka vänstergerillor? Vilka köper dom? Vad är det för vänsterdiktaturer som stöds genom bistånd etc? Precisera dig, gosse. Och hör upp med det där gråten-i-halset-talet, din bracka.
Citera
2006-10-03, 12:20
Medlem
Racooons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av It_is_MY_fitta
Människor som du, som anser sig har rätt till allehanda bestämda åsikter, utan att kunna eller veta ett skit, är det värsta jag vet. Försvinn ur denna tråd och låt oss hedra en stor entrepenör i fred. Du har inget att bidra med här.

Jepp, jag har rätt att ha åsikter om vad fan som helst och när som helst. Det kan inte du göra något åt. Att du vill ha en omgivning som bara tycker som du...är ditt problem?: " - De som inte tycker som mig är dumma! Jättedumma!"
Det är uppenbart att allt positivt som sägs om lille Adolf är sant, och allt som är negativt är osant, förtal, illvilligt, kränkande och påhittat. Fine.
Jag förväntar mig att lille Adolf får fredspriset postumt, för ingen nu levande varelse kan väl ha gjort mer för de fattiga? Men oljebranchen är ju känd för att vara hänsynstagande och miljövänlig, så det dyker nog upp nån ny hjälte. Gossen Ian, kanske?

Jag följer din önskan om att dra mig tillbaka. Så nu kan du och de andra fansen här samlas och runka tillsammans samtidigt som ni tittar på häftiga bilder på lille Adolf när han flyger helikopter och gör andra fräna grejor.

Har egentligen bara en fråga kvar om Adolf.

Tog han den i tvåan?
Citera
2006-10-03, 23:28
Medlem
Presidentens avatar
Citat:
Har egentligen bara en fråga kvar om Adolf.

Tog han den i tvåan?
Den frågan ställde jag redan i post #16 men ännu inget svar.
Citat:
Ursprungligen postat av Presidenten
Undrar förresten om Adolf tog den i tvåan? Efter att älskaren först smort in dasen med olja. Finns möjligen några fejkade nakenbilder?
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in