Citat:
Ursprungligen postat av It_is_MY_fitta
Människor som du, som anser sig har rätt till allehanda bestämda åsikter, utan att kunna eller veta ett skit, är det värsta jag vet. Försvinn ur denna tråd och låt oss hedra en stor entrepenör i fred. Du har inget att bidra med här.
Jepp, jag har rätt att ha åsikter om
vad fan som helst och
när som helst. Det kan inte du göra något åt. Att du vill ha en omgivning som bara tycker som du...är ditt problem?: " - De som inte tycker som mig är dumma! Jättedumma!"
Det är uppenbart att allt positivt som sägs om lille Adolf är sant, och allt som är negativt är osant, förtal, illvilligt, kränkande och påhittat. Fine.
Jag förväntar mig att lille Adolf får fredspriset postumt, för ingen nu levande varelse kan väl ha gjort mer för de fattiga? Men oljebranchen är ju känd för att vara hänsynstagande och miljövänlig, så det dyker nog upp nån ny hjälte. Gossen Ian, kanske?
Jag följer din önskan om att dra mig tillbaka. Så nu kan du och de andra fansen här samlas och runka tillsammans samtidigt som ni tittar på häftiga bilder på lille Adolf när han flyger helikopter och gör andra fräna grejor.
Har egentligen bara en fråga kvar om Adolf.
Tog han den i tvåan?