2006-09-29, 19:27
Medlem
Roger Pontares avatar
Om min inbox är full och nån skickar ett PM till mig, får han då ett meddelande att jag inte kan ta emot meddelandet pga att min inbox är full?
Citera
2006-09-29, 19:28
Moderator
impieteers avatar
Ja.
Citera
2006-09-29, 19:38
Medlem
Roger Pontares avatar
Får sändaren tillbaks meddelandet eller får jag det automatiskt när jag rensat inboxen? (Jag antar att det inte är så men jag frågar ändå...)
Citera
2006-09-29, 19:41
Medlem
Scrambles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Pontare
Får sändaren tillbaks meddelandet eller får jag det automatiskt när jag rensat inboxen? (Jag antar att det inte är så men jag frågar ändå...)
Meddelandet skickas inte om mottagarens box är full, du får ett felmeddelande som informerar om detta. Skickar du t ex till flera personer och en av dem har en full inbox, så måste du ta bort den personen för att ens kunna få iväg det till den andra.
Citera
2006-09-29, 23:08
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scramble
Meddelandet skickas inte om mottagarens box är full, du får ett felmeddelande som informerar om detta. Skickar du t ex till flera personer och en av dem har en full inbox, så måste du ta bort den personen för att ens kunna få iväg det till den andra.

Förlåt, Scramble
Citera
2006-09-30, 11:02
Medlem
Roger Pontares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scramble

Ok, tack för svar. Jag tycker nog att att utrymmet på inboxen är lite väl litet, som moderator så antar jag att man måste tömma rätt ofta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in