2007-03-10, 23:45
Medlem
Problemet är ju som sagt tid. Om man kunde samla en skara tecknare till sommaren och under tiden jobba på ett manus tror jag det skulle vara klart till sensommaren.
Citera
2007-03-10, 23:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kilroy1111
Emil Örn då? Glöm inte bort Emil Örn.
Citat:
Ursprungligen postat av den_gule
Josef Mengele?
Vanu??? Kolla in schnozzen på Emil Örn.
Solklar jude. Kanske en judde som klarar livhanken genom att jobba åt en Schindler-figur (Klasse, kanske?) som samarbetar med alla sidor.
Citera
2007-03-12, 13:52
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av den_gule
Stål-Långben hade gjort sig bra som ledare för pansarstyrkorna, Rommel.
Citat:
Ursprungligen postat av Damorte
Jan Långben är en ståtlig lång hund, hans ståtlighet och sköna anlete uppväger allt av hans retardation och brist på logiskt tänkande. Därför är han en väldigt bra kandidat till Führer posten. Det han brister i intelligens kan hans brorson och högra hand Gilbert lätt skjuta till med. (Tänk er långben med fin hitler kallufs och mustash!!)
Långben kan få vara Sepp Dietrich. Han var ledare för påläggsdivisionen Leibstandarte SS Adolf Hitler. Han skall visst ha varit ganska korkad, men kompenserade för det med en kraftfull fysisk karisma.
Citat:
Ursprungligen postat av Rolz
Gizmokvack är givetvis über-soldat, framtagen för att krossa allt motstånd.
Och i likhet med V-programmen och de sinnessjukt stora artilleripjäserna man använde mot Sevastopol så kostar det betydligt mer än vad det smakar.
Citera
2007-03-12, 14:08
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firefly
Vanu??? Kolla in schnozzen på Emil Örn.
Solklar jude. Kanske en judde som klarar livhanken genom att jobba åt en Schindler-figur (Klasse, kanske?) som samarbetar med alla sidor.
Judarna har visserligen örnnäsor, men att ha en riktig örnnäbb räknas nog inte som judiskt i Nazi-Ankeborg, då de riktiga nazityskarna faktiskt var ganska förtjusta i örnar... Hitler bodde ju t.o.m. i ett "örnnäste"...
Citera
2007-03-12, 15:27
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Judarna har visserligen örnnäsor, men att ha en riktig örnnäbb räknas nog inte som judiskt i Nazi-Ankeborg, då de riktiga nazityskarna faktiskt var ganska förtjusta i örnar... Hitler bodde ju t.o.m. i ett "örnnäste"...
Hur man klassificierar näsor:
  • Oönskad person = judesnok.
  • Önskad person = örnnäsa.
Citera
2007-03-13, 00:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Lindholm
Hur man klassificierar näsor:
  • Oönskad person = judesnok.
  • Önskad person = örnnäsa.
Ja visst är det sköj.
Men ok jag ger mig, Nemesis.
Citera
2007-03-25, 11:09
Medlem
babbiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impieteer
Glömde bort att kolla nummer och år, men Pyton, tidigt 90-tal är det.
Sidan 1
Sidan 2
Sidan 3
Sidan 4
Sidan 5

Har inte så mycket med den här tråden att göra, men alltid inspirerar det någon.

Humor Ingen som har läst om Bamse när han tar anabola och slår sina barn? Finns också i Pyton, någongång på 90 talet.
Citera
2007-03-26, 17:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Evaristo
Stackars debile Långben blir klassad som mindervärdig och får genomgå eutanasi tillsammans med Mårten Gås och kusin Knase.

Pluto tjänstgör som vakthund i ett läger, den mest fruktade hunden eftersom han alltid hugger mot könsdelarna.

Björnbusarna blir givetvis ankestapo-agenter, hundar som de är.

MEN farmor Anka lyckas gömma sig och blir ledare för motståndsrörelsen Ankisterna!

borde inte björnligan bestpå av björnar och inte hundar?
Citera
2007-03-26, 18:49
Medlem
Fenr!s avatar
Denna idé var fan riktigt jävla bra!
Synd bara att jag inte är tillräckligt duktig på att rita karaktärer, annars hade jag lätt tagit mig ann idén
Citera
2007-03-26, 19:19
Moderator
impieteers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ken_park
borde inte björnligan bestpå av björnar och inte hundar?

De heter Beagle Boys i original och är alltså hundar.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Beagle_%28hundras%29
Citera
2007-04-03, 02:55
Medlem
Hehee, rolig idé
Eftersom att jag inte kände för att sova så satte jag mig och kladdade ihop denna:

http://i9.tinypic.com/40nlp21.jpg

La dock inte ner allt för mycket tid på den så den är rätt kass, och det lär ju finnas många som kan göra det sååå mycket bättre
Men jag ville bara försöka sparka igång rit-kreativiteten hos folk!
Citera
2007-04-03, 08:03
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juu
Hehee, rolig idé
Eftersom att jag inte kände för att sova så satte jag mig och kladdade ihop denna:

http://i9.tinypic.com/40nlp21.jpg

La dock inte ner allt för mycket tid på den så den är rätt kass, och det lär ju finnas många som kan göra det sååå mycket bättre
Men jag ville bara försöka sparka igång rit-kreativiteten hos folk!
Äsch då, bilden var helt klart tillräckligt bra för en serie!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in