Nu drar jag igång min andra kur.
Vet att många tycker detta e en dum combo, men man måste ju testa...
jag kör 1ml a 300mg testo ena varannan dag, 50mg dbollar varje morgon, samt en eca stack (30mg effe, 500mg Magnecyl och 200mg coffein).
Kan ju säga såhär..... Iinga problem o komma upp på morgonen nu men blir lite skakis första 2 timmarna efter intaget av bollarna o ecan...
Ska köra 12v (bara 5 med dbollar o eca)
väger 115kg
är 186cm
120bänk
250 mark
200 böj
Bf 19%
Mitt mål är att kunna intensifiera min träning ganska kraftigt. Gymma varje morgon och köra cardio varje kväll efter jobbet(blir inget cardio efter jobbet nu för jag blir så trött så det blir alldrig av).
Jag kommer att posta uppdateringar lite då och då så får vi se hur det går för lilla pumpen på testo coffe o effe på samma gång.
(får se hur många som klagar på mitt upplägg, vet att det e jävligt dumma grejer o blanda men man måste ju testa för å veta hur det funkar på just mig).
Önska mig lycka till....
Ps
mitt mål är 110kg rippad (alltså inte att bygga så mycket muskler utan att få behålla dom jag redan har plus lite till men gå neer i bf).
kört i 1 vecka nu o redan lagt på mig cirka 5 kilo. inte hunnit hända så mycket me styrkan (e nog lite starkare men tror bara det e placebo ännu).
jag trycker testo e eod för att jag tycekr det känns bättre, vet ju att det funkar perfa för mig å e inte direkt spruträdd så jag har inget emot det...
får la se vad som händer så småningom. ska köra ben imorgon så jag ska posta en bild på mina lår efteråt så får vi la se vad ni tycker (inte så deffade men ganska så grova)
men som ni säkert också vet så är det vatten...förra gången va jag uppe på över 130 (har lätt för å läga på mig vatten).
Men det rinner av sen hoppas jag så jag väger mindre i slutändan. Nu drar jag till gymmet
kameran fuckar så bilderna får bli nån annan dag. jag kör eod för att jag tycker att dert känns bra, alldrig gillat att trycka var 5de dag.
Jag går på kaloriunderskott men tränar hårt med testo, går la mest på testo för å inte bli av med muskler medans jag deffar, kör mycket cardio o gym och ja det e max stats o jag tror inte att Ivan äter mer kött o protein om dan en mig vanligtvis, käkar cirka 2-2.5 kg kött om dan o 3 dubbla protein drinkar samt en hel del ägg o råris.
Men just nu så käkar jag då som sagt va lite mindre men bänk å sån skit har alldrig varit min grej.
jag kör biceps koncerntrerat med en 30kg hantel o lägger på cirka 580kg på en benmaskin, vet ej vad den heter men man ligger på rygg å trycker snett uppåt så ben, biceps o triceps e mina starka sidor men kämpar på rygg o mage just nu (och bröst såklart men just bänk har jag alldrig riktigt fått in tekniken på).
-----------------------------------------------------------------
"Death is nothing, but to live defeated and inglorious is to die daily."
Av Napoleon Bonaparte
har släppt effe+coffe nu... ger mig inget annat än skakningar o huvudvärk. kör bara 300mg testo ena eod o 50mg dboll ed nu... gåt snart 3 veckor o nu börjar trycket komma igen... ÄLSKAR DET... finns inget bättre en när man helt plötsligt ökar typ 20-30kg på alla övningar under 1 vecka =). funderar på o kasta in lite tren a i kuren oxå, nån som ahr några funderingar på om det skulle göra stor skillnad eller inte?