• 1
  • 2
2006-09-28, 22:50
Medlem
AboXiss avatar
jag förstår inte riktigt vad trådskaparen vill med de här han/hon verkar ju bara vara smått udda sitter och skriver massa nonsens och sedan skrattar åt sig själv när andra dissar... Ibland är de svårt
2006-09-28, 22:51
Medlem
AboXiss avatar
jag förstår inte riktigt vad trådskaparen vill med de här han/hon verkar ju bara vara smått udda. Sitter och skriver massa nonsens och sedan skrattar åt sig själv när andra dissar ... Ibland är de svårt och förstå

shit dubbelpost vet inte hur det kunde bli sähär. Förresten förra gången jag kolla så stavas testat precis så
2006-09-28, 23:06
Medlem
pebs avatar
NEJ! Rök inte banan! Det förstör era liv..........
Min polare gjorde det när han var 13..... Sen fick han psykooosssss! () och fick åka in på behandlingshem.

Idag skulle han fylla 25.........
2006-09-28, 23:12
Bannlyst
banan är väll centralstimulanta?
flytta den dit då, för detta är fel forum?
2006-09-28, 23:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 7
Jag tästa det här nu men det funka inte, lite idiotiskt igentligen för hur ska en banan sträng kunna fungera som en cigg? Den är ju så smal..

18-årsgränsen?

Slopat den och införskaffat IQ-gräns på 18 eller?

2006-09-28, 23:16
Medlem
Ren myt tror jag. Självklart var man korkad nog att testa detta när man var fjorton och fick en minimal placebotripp. Men om man nu är så förbannat sugen på att bli bäng så är väl hederligt gräs ett bra mkt enklare (och bättre) alternativ
2006-09-28, 23:22
Medlem
Unbalanceds avatar
Vad är det,, den tredje idiotiska tråden om att bli hög på bananer, naglar o fan vet vad -
på drygt två dagar... slopa dessa idiotiska påståenden.
2006-09-29, 02:21
Medlem
speedracers avatar
Jag förstår inte varför ni moderatorer inte slänger dessa i papperskorgen omedelbums... Någon gång i framtiden kanske mänskligheten glömmer bort bananmyten, think about it.
2006-09-29, 06:13
Citat:
Ursprungligen postat av speedracer
Jag förstår inte varför ni moderatorer inte slänger dessa i papperskorgen omedelbums... Någon gång i framtiden kanske mänskligheten glömmer bort bananmyten, think about it.
Jag somnade för tidigt igår...
2006-09-29, 07:38
Medlem
GaiNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychopatic
Jag somnade för tidigt igår...

Tar mig friheten att låsa upp tråden temporärt, se nedan:

Citat:
Ursprungligen postat av speedracer

Du har inte tänk på att vi moderatorer har ett liv utanför Flashback, och när vi loggar in kanske inte uppmärksammar den aktuella tråden dirrekt? Därför finns det en utmärkt funktion, nämligen Report Post, till vänster om inläggen med en symbol som ser ut så här: http://www.flashback.org/images/lang_sv/report.gif

Med hjälp av användare som raporterar in sådana här trådar och andra regelbrott, inlägg som förstör debatten etc- så kan vi ge mycket snabbare respons.

Så vad jag inte förstår är varför du inte använde dig av den knappen istället för att bara klaga? Du torde ju veta vad det är då du är medlem sedan år 2005?

Riktar dock ett stort tack till Er som skickar in RP:s till oss!

'Låser igen'
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in