Jag har jublat inombords sedan jag hörde nyheten, men undrar nu när det snart gått 2 månader vad är det som händer i Soundgarden lägret? Jag har anmält mig till maillistan och killar in och kollar deras sida nån gång i veckan för att se om det är några nyheter, men icke?
Är det här den kortaste återföreningen i musikhistorien, eller sitter killarna ihopkurade i Stone Gossards studio och knåpar ihop låtar till en helt fantastisk ny skiva?
Jag har jublat inombords sedan jag hörde nyheten, men undrar nu när det snart gått 2 månader vad är det som händer i Soundgarden lägret? Jag har anmält mig till maillistan och killar in och kollar deras sida nån gång i veckan för att se om det är några nyheter, men icke?
Är det här den kortaste återföreningen i musikhistorien, eller sitter killarna ihopkurade i Stone Gossards studio och knåpar ihop låtar till en helt fantastisk ny skiva?
Han har ju grava alkoholproblem och av egna erfarenheter så misstänker jag att han mot sin vilja är en långsint fan. Så det blir knappast en smärtfri återförening.
Han har ju grava alkoholproblem och av egna erfarenheter så misstänker jag att han mot sin vilja är en långsint fan. Så det blir knappast en smärtfri återförening.
Vem menar du är långsint och har problem med flaskan?
Chris Cornell, det var ju en av orsakerna till att dom slutade -97. Och det är ju inte omöjligt att gamla sår rivs upp?
Trodde du menade Ben Sheppard som var helt cp-skadad sista gången jag såg dom.
Han gick omkring och heilade på sin scenkant och verkade lite......påverkad
Ja, nu har de i alla fall gått ut med att de ska headlina Lollapalooza, vilket låter grymt
De har även gjort om http://www.soundgardenworld.com och lagt till forum/shop/bilder etc.
Fan va taggad man blev att se dom nu, frågan är om det är värt att åka till Lollapalooza och se dom live, kostar ju en del med flyg/boende till staterna. Om dom inte tourar Europa är det ju värt det.
Det lät ju bra. Det mesta han har gjort efter Soundgarden har varit riktig dynga. Nån enstaka bra låt med Audioslave kanske, men det fanns väl ingen som inte egentligen hoppades på Tom och grabbarna skulle bli Rage Against the Machine igen och att Chris skulle gå tillbaka till Soundgarden. Nu är alla där dom hör hemma igen och allt är som det ska.
Ehrum. Mja, jag som faktiskt tycker Audioslave var riktigt civiliserade... Men Rage Against The Machine är väl redan återförenade sedan ett tag tillbaka? Eller har jag drömt nu igen....
Kommer ny platta nästa månad
En överbliven låt från Bad Motor inspelningen ligger ute på spotify nu, Black Rain, bra låt!
Ja den låten är så jävla bra! Jag hoppas verkligen Soundgarden kommer hit till Sverige och lirar någon gång i framtiden! Chris Cornell sjunger skrämmande bra på Black Rain! Fan vad taggad man blir D