2006-10-17, 22:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MagicKingdom
otroligt bra serie.. kollade senaste EP nyss..
den här blir bara starkare.. och samtidigt tycker jag både prisonbreak och lost har börjat tappa.....

Lost har fan tappat totalt enligt mig! Pb är fortfarande bra..hoppas det förblir så! Men ja håller med dig! Heroes verkar vara en riktigt grym serie!!
Citera
2006-10-17, 23:22
Medlem
ignats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kilroy2
Vad får dig att ta upp Prison Break och vilka fotspår är det den ska följa?

Eftersom att jag sitter hela serien lika spänd som till prison break, heroes har en jävla fart genom sig som prison har, dels för att det blir sjukhelvetes spännande mot slutet med cliffhangers, och dels för att de ändrar handling om karaktärer väldigt snabbt, först ser man den personen, sen ändras det snabbt till den, och över till den andra osv... som i prison break när de byter mellan FBI agenterna, de i fängelset, och de som skall avslöja konspirationen.. lite sådär känns det
Citera
2006-10-18, 04:44
Medlem
Kilroy2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ignat
Eftersom att jag sitter hela serien lika spänd som till prison break, heroes har en jävla fart genom sig som prison har, dels för att det blir sjukhelvetes spännande mot slutet med cliffhangers, och dels för att de ändrar handling om karaktärer väldigt snabbt, först ser man den personen, sen ändras det snabbt till den, och över till den andra osv... som i prison break när de byter mellan FBI agenterna, de i fängelset, och de som skall avslöja konspirationen.. lite sådär känns det

...

Se mer TV, liknelsen med Prison Break känns onödigt lång...
Citera
2006-10-18, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Powah
Lost har fan tappat totalt enligt mig! Pb är fortfarande bra..hoppas det förblir så! Men ja håller med dig! Heroes verkar vara en riktigt grym serie!!

PB är rena barnprogramet jämnfört mot Lost :P
Citera
2006-10-18, 19:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zolidznake
PB är rena barnprogramet jämnfört mot Lost :P

Pb innehåller iaf lite spännande saker, Lost blir man ju bara lost av att kolla på! Skit samma det finns andra forum för Lost, här snackas det heroes!
Citera
2006-10-18, 21:10
Medlem
maarns avatar
Längtar som fan till avsnitt 5 av Heroes, den och Weeds är typ dom enda serierna som är värd att följa just nu.
Tyvärr har både PB och Lost har blivit riktigt tråkiga .
Citera
2006-10-19, 12:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av maarn
Längtar som fan till avsnitt 5 av Heroes, den och Weeds är typ dom enda serierna som är värd att följa just nu.
Tyvärr har både PB och Lost har blivit riktigt tråkiga .

Så weeds är värd att se?! Kanske ska testa första avsnittet då..
Citera
2006-10-19, 19:18
Medlem
Var det bara hos mig det kändes olustigt när meddelandet från framtiden av japsaren kom? ( spooky shit alltså )
Hur långt kan han dra sig tillbaks ?
Citera
2006-10-21, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av twoamigos.tk
Var det bara hos mig det kändes olustigt när meddelandet från framtiden av japsaren kom? ( spooky shit alltså )
Hur långt kan han dra sig tillbaks ?

Tyckte det var mer spooky när Japanen hade hoppat 5 veckor framåt, när han fick se hela New York går under. Men nu när man ser han hoppa tillbaka från framtiden så känns det lite som att han kommer göra det oftare. Om de kommer göra det oftare för att skapa en spänning eller story så kommer det bli drygt. Typ att varje story ska bygga på att han kommer tillbaka i framtiden för att förhindra nåt, en ny Terminator-story för varje avsnitt.
Citera
2006-10-21, 16:36
Medlem
Han måste iaf ha hunnit lära sig engelska.
Citera
2006-10-21, 19:51
Medlem
ignats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kilroy2
...

Se mer TV, liknelsen med Prison Break känns onödigt lång...

Jag skrattar åt dig , vet du hur mycket TV jag ser på ens?

On topic är hursomhelst heroes en keeper, god serie
Citera
2006-10-21, 20:32
Medlem
Kilroy2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ignat
Jag skrattar åt dig , vet du hur mycket TV jag ser på ens?

On topic är hursomhelst heroes en keeper, god serie

Varför skrattar du åt mig?

Det var du som jämförde Heroes med Prison Break, inte jag...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in