2009-10-14, 11:48
Medlem
saksammas avatar
Vad hände med Mohinder? Dog han? Jag minns inte...
Citera
2009-10-14, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saksamma
Vad hände med Mohinder? Dog han? Jag minns inte...

Han är inte död. Verkar som han inte har något att bidra med i handlingen än så länge bara. Konstigt nog har Claire det....
Citera
2009-10-14, 12:13
Medlem
saksammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ångmaskin
Han är inte död. Verkar som han inte har något att bidra med i handlingen än så länge bara. Konstigt nog har Claire det....
Nog för att jag tyckte att han både var irriterande och dålig skådis, men skumt att de plockar bort en av de "viktigare" huvudkaraktärerna bara sådär... Nåja. Då vet jag det, tackar!
Citera
2009-10-14, 12:37
Medlem
egoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eg0n
smink kallas det.
Så de sminkar henne medvetet fulare i Heroes för att...?
Citera
2009-10-14, 13:11
Medlem
Mortys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av egos
Så de sminkar henne medvetet fulare i Heroes för att...?

Kanske därför att hon ska genomgå en förändring och då även bli snyggare!
Citera
2009-10-14, 15:59
Medlem
Jag tror att denna säsong artar sig, förr eller senare. Säsong 3 sög ju stenhårt fram till chapter four. Jävlar säger jag bara! Slutet var så ballt. När Sylar tagit form som Nathan och pratar på TV, samtidigt som riktiga Nathan ser på. "Nothing will ever be the same." Rrrrrrrrysningar!

Synd att Sylar misslyckades. Hoppas han vinner till slut.
Citera
2009-10-14, 18:32
Medlem
pl0p3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kompjuter
Grejen är väl vad kraften kan användas till, det har ju inte framkommit riktigt ännu, förutom att hon gjorde en spricka i lägenhetsväggen....wow.
Det blir väl nån stor grej till slut antar jag.

Jag tror att hon kommer att kunna "kontrollera" ljud om ett tag. Göra skitstarka ljudimpulser så hon kan spränga hus och spräcka trumhinnor på löpande band.
Kanske det är något med att hon inte kan höra det själv och därmed inte tar skada av det ?

EDIT: Vad tror ni om Peter? Hans nya "en kraft i taget"-fjollerier är ju skittråkiga. Hoppas han kan nudda Sylar så han får ett par krafter samtidigt i alla fall. Peter var bäst när han va råmäktig och oövervinnerlig
Senast redigerad av pl0p3 2009-10-14 kl. 18:38.
Citera
2009-10-14, 18:41
Medlem
Albrierss avatar
Haydens ansikte var verkligen upplåst i den här avsnittet.
Citera
2009-10-15, 00:17
Medlem
Stormorfars avatar
Tycker ändå att det funkar att kolla på även om det blivit "lite" väl mycket twists hit och dit. Det är liksom inte som prison break var mot sista sässongen, där spårade det verkligen ur.
Citera
2009-10-15, 21:19
Bannlyst
Problemet med Heroes, enligt mig, är att det hela tiden kommer nya ovissa grejjer samtidigt som man inte får reda på de redan existerande ovissa grejerna.
Citera
2009-10-15, 21:22
Medlem
talip_ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pl0p3

EDIT: Vad tror ni om Peter? Hans nya "en kraft i taget"-fjollerier är ju skittråkiga. Hoppas han kan nudda Sylar så han får ett par krafter samtidigt i alla fall. Peter var bäst när han va råmäktig och oövervinnerlig

Jag undrar varför han inte fick sin mammas krafter. Han gav ju mamma en puss innan han sprang iväg. Istället fick han den döva brudens kraft.
Citera
2009-10-15, 21:45
Medlem
Sanslöst vad dålig Hayden Panettiere är som skådespelerska. Förstår inte varför varken hon, eller hennes totalt ointressanta karaktär, får så mycket utrymme.

Tycker inte att säsongen har varit någon höjdare hittills. Sylar-delen verkar dock kunna bli spännande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in