2008-09-30, 17:21
Medlem
MiniGangsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalldusch
Vad fan håller Peter på med egentligen. Var inte hans uppdrag att hämta sin brud? Eller fick Claire större pattar så bestämde sig för att stanna kvar. Eller har jag missuppfattat något?

Jo men så satte han ju nutids peter i bovens kropp vilket morsan ville ha fixat igen. I senaste avsnittet så skulle framtids Peter visa nutids peter något sedan fick man inte veta mera.
Citera
2008-09-30, 19:28
Medlem
MrFidolins avatar
Det här med Claire och hur vidare hon dör osv så har jag för mig att det har sagts att hon dör när hennes huvud huggs av. Och såg man inte i nått av de senaste avsnitten någonn som hade huggt av hennes huvud när peters morsa kollade in i framtiden? (minnet är luddigt)
Citera
2008-09-30, 19:33
Bannlyst
Ännu en serie som tappat allt... ingen spänning eller känsla överhuvudtaget kvar!
Citera
2008-09-30, 22:10
Medlem
NirvanAs avatar
Har sylar alltså en medfödd hunger att måsta döda? Så han kan inte bli normal? Vad försökte petrelli morsan att göra ibörjan?
Citera
2008-09-30, 23:10
Medlem
aCeees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Har sylar alltså en medfödd hunger att måsta döda? Så han kan inte bli normal? Vad försökte petrelli morsan att göra ibörjan?
Jo det har han.
Jag tror dock att det går att kämpa bort, verkar det som.
Citera
2008-09-30, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA

Men han gjorde väl inget sen?
Citera
2008-09-30, 23:15
Medlem
aCeees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oggiss
Men han gjorde väl inget sen?
Närdå?
Citera
2008-10-01, 00:51
Medlem
monoceress avatar
Jag fattade inte riktigt slutet av avsnitt 3.

Avbröt Sylar mitt i av egen fri villja eller var det the Haitian som kom och fick Sylar att tappa sin krafter?

Vilket leder till nästa fråga, tar the Haitian bort alla förmågor? I sånna fall borde ju både Sylar och Claire kunna bli dödade om the Haitian är där.
Citera
2008-10-01, 01:59
Medlem
MrFingals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av monoceres
Jag fattade inte riktigt slutet av avsnitt 3.

Avbröt Sylar mitt i av egen fri villja eller var det the Haitian som kom och fick Sylar att tappa sin krafter?

Vilket leder till nästa fråga, tar the Haitian bort alla förmågor? I sånna fall borde ju både Sylar och Claire kunna bli dödade om the Haitian är där.

Mjo, det där tänkte jag också på. Bara ha honom i närheten sen sätta en kula i huvudet på Sylar borde ju funka. Alternativt hugga huvudet av honom och gräva ner det någonstans.
Citera
2008-10-01, 06:30
Medlem
t0t0mis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFingal
Mjo, det där tänkte jag också på. Bara ha honom i närheten sen sätta en kula i huvudet på Sylar borde ju funka. Alternativt hugga huvudet av honom och gräva ner det någonstans.

Men då måste han stå med liket hela tiden. För så fort han drar så kan kroppen återhämta sig igen.. så uppfattar jag det som!
Citera
2008-10-01, 08:04
Medlem
Spinnacers avatar
Mohinder fick doppa iaf, och latinobrudens bröst är gigantiska och står rätt ut, utan behå!

Som de flesta har sagt så saknas det både struktur och en röd tråd, man satt liksom på nålar förr. Man fattar ju ingenting av framtiden nu...

Dessutom var Adam Monroe den bästa karaktären typ.. Diggar den skådisen, David Anders.
Senast redigerad av Spinnacer 2008-10-01 kl. 08:07.
Citera
2008-10-01, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrFingal

Eftersom haitien och han bennett stod och snackade om att hitta Sylar's svagheter så tror jag inte Haitien kan få bort Sylars krafter.

Men varför har Sylar blivit så snäll? :/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in