Kul miss där när Hiro springer upp på taket andra gången. När han springer upp har han bläck på kinden, när han väl kommer upp på taket är det borta för att slutligen vara där igen när han kommer fram till killen.
Nu skiter jag i spoilers!!
Blir jävligt jobbigt att glo på, läs inte resten av inlägget om du nu inte vill..
Hittade detta på ett amerikanskt forum.
Some theories were thrown around in the live chat tonight about the Sullivan brothers. Could they be recruiting heroes for something? If you saw the spoiler-filled preview after last week’s finale (or you read the rest of this sentence), you already know that Gretchen is working for Sullivan as well, obviously staking out Claire.
Så ja, eftersom att hon arbetar för Sullivan bör hon ju ha en kraft....
Kul miss där när Hiro springer upp på taket andra gången. När han springer upp har han bläck på kinden, när han väl kommer upp på taket är det borta för att slutligen vara där igen när han kommer fram till killen.
För övrigt, skönt slut
Tyckte det vart lite långdraget.. men kul att se Sylar vakna upp från graven
Går aldrig att säga för alltid, dem kan ju försöka "låsa" fast Sylar i Nathans medvetande igen eller hitta på något annat för att få tillbaka honom, men finner det inte så sannolikt, men vi får se
Nu skiter jag i spoilers!!
Blir jävligt jobbigt att glo på, läs inte resten av inlägget om du nu inte vill..
Hittade detta på ett amerikanskt forum.
Some theories were thrown around in the live chat tonight about the Sullivan brothers. Could they be recruiting heroes for something? If you saw the spoiler-filled preview after last week’s finale (or you read the rest of this sentence), you already know that Gretchen is working for Sullivan as well, obviously staking out Claire.
Så ja, eftersom att hon arbetar för Sullivan bör hon ju ha en kraft....
Ohhh, jag hoppades att det skulle finnas lite mer "bakom" hennes karaktär, ser fram emot mer där
Bara jag som tror att Sylar INTE är tillbaka riktigt ännu?
Det kan väl vara så att hans "byta skepnad"-kraft bara inte gått igång? Han DOG ju precis - vem vet vad det betyder. Det kanske tar ett tag för honom att starta upp det igen.
Bara jag som tror att Sylar INTE är tillbaka riktigt ännu?
Det kan väl vara så att hans "byta skepnad"-kraft bara inte gått igång? Han DOG ju precis - vem vet vad det betyder. Det kanske tar ett tag för honom att starta upp det igen.
s4e5 Hysterical Blindness
* Samuel prepares for new additions to his family, while Lydia warns him of the consequences.
* Claire discovers that her roommate Gretchen (guest star Madeline Zima) may have a hidden agenda. Meanwhile, Peter finds an unexpected way to connect with Emma, who would prefer to stay distant.
* Elsewhere, a different side of Sylar emerges as he desperately tries to remember the person he used to be.
* Masi Oka and Cristine Rose also star. Rachel Melvin and Jack Wallace also guest star.
s4e6 Tabula Rasa
* Under Samuel’s guidance, Sylar starts on a path to rediscover his true identity. Hiro helps Emma accept and understand the great possibilities that go along with having an ability.
* Meanwhile, Peter enlists HRG to help him find a healer who can save Hiro’s life. Ha
* Hyden Panettiere also stars. Mark L. Young also guest stars. http://www.heroestelevision.com/season-4-episode-6-spoilers/