2009-06-28, 04:46
Medlem
yukikazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZnilleBlixt
Är det säsong 4 du menar så börjar den i höst, september eller oktober tror jag.

Heroes var extremt bra hela säsong 1. Jag blev beroende av serien då jag tyckte den slog alla serier med hästlängder.
Men säsong 2 var mer en besvikelse för mig. Den var bra de 4 första avsnitten i säsong 2 men sen dog hela serien. Vet inte om det har med strejken som uppstod i hollywood eller om det var så att serie skaparen fick storhetsvansinne.

Vad jag hört ryktesvägar så skulle serien enbart ha haft 3 säsonger totalt för att inte riskera dra ut på det. Det skulle ha blivit en triologi. Men det verkar som att så fort det rinner pengar som ett vattenfall så skiter man i ursprungs idén och kör vidare för att mjölka ur så mkt som det bara går.
Det tycker jag det märks kvalitetsmässigt i serien. T.ex vad hände med den irländska tjejen i säsong 2 som peter lämnade bakom sig när de teleporterade sig i framtiden. (Hon verkar vara helt bortglömd nu)
Sen finns det andra saker i serien som har lämnat tråden för att byta riktning och sedan byta riktning igen, det känns mer som kvantitet framför kvalitet.

Hur som haver så har jag med nöd och näppe tagit mig igenom vart enda avsnitt från säsong 1 till säsong 3. Jag tyckte även i mitten av säsong 3 att serien började få tillbaka samma glöd som i säsong 1 men sen ett par avsnitt senare dog serien ut igen i mina ögon.

Personligen tror jag inte den kommer få tillbaka samma glöd pga producenterna och skådespelarna har blivit allt för pengar och kändis kåta.

Heroes produktion har otroligt dåligt med pengar och har redan avskedat en utav skaparna + lite annat mums
Citera
2009-06-29, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yukikaze
Heroes produktion har otroligt dåligt med pengar och har redan avskedat en utav skaparna + lite annat mums

Har med hört att en av producenterna har blivit avskedad, men vad jag läst så var det pga att han inte var tillräckligt kreativ och nyskapande.
Tycker dock att det är märkligt att produktionen har dåligt med pengar med tanke på att serien slagit så stort världen över....
Citera
2009-06-29, 00:23
Medlem
Tegiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZnilleBlixt
Har med hört att en av producenterna har blivit avskedad, men vad jag läst så var det pga att han inte var tillräckligt kreativ och nyskapande.
Tycker dock att det är märkligt att produktionen har dåligt med pengar med tanke på att serien slagit så stort världen över....

Att de har fått en mindre budget har nog mycket att göra med läget i världsekonomin samt att de inte hade mer än precis godkänt med tittare i usa.
Citera
2009-07-13, 03:24
Medlem
Ni som är *hmmmm* smickrande 20+.

Visst är det Adrian Pasdar som är, bara är, Max Headroom ?

http://www.youtube.com/watch?v=z52uxxyEy0E
Citera
2009-07-13, 12:37
Medlem
Kupsans avatar
Fyfan vad uselt Heroes är nuförtiden, kikade på första säsongen men sen orkade jag inte ladda hem då säsong 2 började.
C+ hade ett Heroesmarathon nyss från säsong 3 och det har ju bara blivit löjligt.
Alla dör absolut hela tiden men sen lever igen, dom måste varna folk hit och dit, speciellt Hiro´s "We must warn xxxx" är ju en klassisk replik i s3.
Det finns ingen poäng i serien längre, dom bara hoppar runt och dör.
Citera
2009-07-13, 14:00
Medlem
Giorgis avatar
Har hört att Hayden kommer ha en girl on girl scen, lite så fyi
Citera
2009-07-13, 18:34
Medlem
petsetss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giorgi

Fan va de måste vara desperata för att få tittare isåfall
Citera
2009-07-13, 20:58
Medlem
WildCrawlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giorgi
Jo, hon skulle väl bli ihop med Madeline Zima denna säsongen?
Citera
2009-07-22, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Elmo
Nathan var inte död när Adam helade honom, endast brändskadad.
Men Bennet var definitivt död när han återupplivades.
Citera
2009-08-18, 12:27
Medlem
Stoppables avatar
Asså när fan börjar skiten sändas i USA igen? Har ju väntat hur jävla länge som helst!
Citera
2009-08-18, 12:57
Medlem
kompjuters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Asså när fan börjar skiten sändas i USA igen? Har ju väntat hur jävla länge som helst!

21:a september.
Citera
2009-08-18, 13:13
Medlem
Säsong 4 (Volum 5) trailer:

http://www.youtube.com/watch?v=QXDRkk4RTUo

Denna trailer har fått upp mina förhoppningar

Läste också om folk som diskuterade plotholes och personer som försvunnit från säsong 2..
Hela säsong 2 var inte menad att bli som den var men tyvärr så blev den så på grund av strejken. Och de valde att inte hela Nathan för att de som skriver serien kommit överens om att inte ha med flera återupplivningar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in