Riktigt riktigt mysigt serie... jag har saknat nått riktigt bra förutom dom 3 stora....24....Lost... och prisonbreak..
jag gillade treshold men den la dom ner efter 10 avsnitt nånting..
Heroes verkar riktigt bra.. så länge dom inte gör den till nått töntigt..att alla sitter i deras högkvarter och nån chef deligerar ut jobb till dom....
Vet någon vart jag kan hitta det andra avsnittet? TPB är som vanligt helt jävla sönderknullad av en fet negerfånge vid namn Buba och Mininova är inte så mycket bättre. eztvefnet.org vägrar också.
Vet någon vart jag kan hitta det andra avsnittet? TPB är som vanligt helt jävla sönderknullad av en fet negerfånge vid namn Buba och Mininova är inte så mycket bättre. eztvefnet.org vägrar också.
Jag gillar serien som fan! Japsaren är nog min favvo
Citat:
Ursprungligen postat av uNderdog_101
Jävligt skön serie, diggar japanen mest, tycker han och cheerleadern har de coolaste styrkorna än så länge.
Japanen (och två andra):
Har de verkligen egna krafter? Det verkar som serietecknaren/artisten kan ge andra krafter eller teckna vad de skall göra (eller är så är det så simpelt att han kan rita framtiden).
Har de verkligen egna krafter? Det verkar som serietecknaren/artisten kan ge andra krafter eller teckna vad de skall göra (eller är så är det så simpelt att han kan rita framtiden).
Det är väl ganska etablerat att konstnären kan se in i framtiden? Tycker det skulle vara lite väl löjligt om han kunde ge andra krafter.
Det är väl ganska etablerat att konstnären kan se in i framtiden? Tycker det skulle vara lite väl löjligt om han kunde ge andra krafter.
Jo kollade just in tv.com & imdb, verkar som de ändrat storyn gällande den filuren (eller missförstånd).
Kul fakta: skillnaden på den leakade piloten & säsong-debut:
Artisten kapar av sin hand för att få av handklovarna medans för tv så finns inga handklovar & endast överdos verkar vara orsaken för att ringa ambulansen. I övrigt lite småklipp lite överallt som inte göt så stor skillnad.